بازتعریف ماموریتهای روابط عمومی، اقدامی مناسب و در جهت رشد و تعالی دانشگاه بوده است
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در گفتوگو با خبرنگار آنا، ایجاد تعامل سازنده و ارتباط دو سویه بین اعضای یک مجموعه و دنیای خارج را از ماموریت های مهم روابط عمومی که می تواند زمینه ساز رشد و تعالی سازمان شود عنوان کرد.
او با بیان اینکه حوزه عملکرد و تاثیر پذیری روابط عمومی محصور به شخص یا فرد خاصی نیست ادامه داد: سرنوشت یک مجموعه تحت تاثیر فعالیت و روش های به کار گرفته شده در ایجاد یک روابط مطلوب و کارآمد است و یا می تواند برعکس آن هم صادق باشد که نشانه حساسیت حوزه کاری روابط عمومی است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی در راستای تعامل و ارتباط، هم بر افکار عمومی تاثیر گذار است و هم از آن تاثیر می پذیرد گفت: مدیران روابط عمومی برای پیشبرد و تعالی مجموعه خود و آگاهی از نحوه ی قضاوت جامعه در مورد فعالیت های سازمانی نیازمند توجه به افکار عمومی هستند تا با استراتژی مناسب و مطلوب زمینه را برای رسیدن به اهداف سازمانی فراهم نمایند.
نیازآذری اطلاع رسانی شفاف و بموقع و بهره گیری از کلیه ابزارهای رسانه ای و شبکه های اجتماعی را در روابط عمومی یک ضرورت دانست.
وی با اشاره به اهداف مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه تحصیلات تکمیلی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک فرصت مناسب را برای دانشجویان و دانش پژوهان برای ادامه تحصیل فراهم کرده است که علاوه بر صرفه جویی ارزی موجب توسعه و جهش علمی جامعه شده است و روابط عمومی توانست بعنوان پل ارتباطی مجموعه و جامعه این دستاورد بزرگ را خوب و قوی معرفی کند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری نخستین همایش مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد تا این همایش گامی موثر در جهت تقویت حوزه روابط عمومی و دستیابی به اهداف بلند مجموعه دانشگاه بخصوص تحقق اقتصاد دانش بنیان که اساس و زیر بنای اقتصاد مقاومتی و ماموریت بزرگ دانشگاه است، باشد.
انتهای پیام/