صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۵ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

اولین رویداد هوشمندسازی نیازهای فناورانه کشور برگزار می‌شود

معاون وزیر علوم از برگزاری اولین رویداد هوشمندسازی نیازهای فناورانه کشور با همکاری پارک علم و فناوری یزد و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران خبر داد.
کد خبر : 896720

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  روح الله رازینی، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: با توجه به اینکه مأموریت اصلی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف، راهبری و برنامه‌ریزی نظام نظارت و ارزیابی با هدف ارتقای کیفیت نظام آموزش عالی، پژوهش و فناوری است و از سوی دیگر تحول دیجیتال و پیشرفت‌های فناورانه که در سال‌های اخیر با آن روبه‌رو هستیم، تحول در روش‌ها و فرآیندها را با هدف ارتقای کارآمدی ایجاب می‌کند. جهت تطابق با این تحولات و استفاده از ظرفیت فناورانه کشور، مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت با همکاری پارک علم و فناوری یزد و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، اولین رویداد نیازمحور فناورانه در حوزه هوشمندسازی در این حوزه را برگزار خواهد کرد.

روح‌الله رازینی افزود: در این رویداد، شبکه‌سازی و بهم‌رسانی نقش‌آفرینان مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور با محوریت پارک‌های علم و فناوری جهت حل مسائل و رفع نیازهای فناورانه مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف از طریق فعال‌ کردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و فناورانه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان تا حصول نتیجه و حل مسئله مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی محورهای این رویداد سه روزه را هوشمندسازی در حوزه‌های نظارت و ارزیابی عملکرد، در زمینه ارزیابی عملکرد روسا و موسسات، اعتبارسنجی، داشبورد و سامانه جامع گزارشات و رصد و پایش برنامه‌های راهبردی و سیستم پشتیبانی تصمیم و تحلیل بازخوردهای ذینفعان آموزش عالی عنوان کرد. دکتر رازینی با بیان اینکه مهلت ثبت طرح‌ها و محصولات تا ۲۵ بهمن‌ماه است گفت: علاقه‌مندان برای دانلود کتابچه نیازها و ثبت طرح و محصول می‌توانند به آدرسhttps://ystp.ac.ir/hoshmandsazi-register/ مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با پارک علم و فناوری یزد، دبیرخانه این رویداد، به شماره ۰۳۵۳۷۲۶۰۰۸۹ تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود تصریح کرد: برگزاری نشست‌های B2G، برگزاری پنل، تقدیر و انتخاب محصولات و طرح‌های برتر و پیگیری عقد قرارداد با شرکت‌هایی که حائز شرایط مورد انتظار مرکز باشند از جمله برنامه‌های رویداد مذکور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر