صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نمایشگاه انفرادی سیدعلی میرفتاح در آرتیبیشن؛

تنهایی کرگدن‌ها با همسفر پر می‌شود

نمایشگاهی از آثار سیدعلی میرفتاح از ۲۷ بهمن، در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود.
کد خبر : 896678

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاهی از آثار سیدعلی میرفتاح از روز جمعه، ۲۷ بهمن، در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود. این نمایشگاه که «کرگد‌ن‌ها گاهی تنها سفر نمی‌کنند» نام دارد تا روز سه‌شنبه، ۷ اسفند، پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

سیدعلی میرفتاح، روزنامه‌نگار، نویسنده، طراح گرافیک و نقاش، از چهره‌های شناخته‌شده‌ فرهنگی است. او که سال‌ها به عنوان روزنامه‌نگار و نویسنده فعالیت می‌کرد اخیراً به شکل جدی‌تر به سراغ نقاشی رفته و آثارش را در معرض تماشای عموم گذاشته است.

او در بخشی از نوشته‌ این نمایشگاه آورده: «یاحق! تنها به دنیا می‌آییم و تنها می‌میریم. حتی بیش‌تر اوقات زندگی تنهاییم. اما بی‌رفیق و بی‌یار و بی‌سر و همسر که نمی‌توان زیست. آن بزرگ هم که گفت کرگدن‌ها تنها سفر می‌کنند حواسش بود که تحمل این تنهایی، بی‌رفیق و بی‌همسفر نشدنی است. فلذا کرگدن‌ها گاهی تنها سفر نمی‌کنند، فرصت دست دهد تنهایی‌شان را با گنجشک‌ها و درخت‌ها، حتی با فیل‌ها قسمت می‌کنند و شب تاریکِ بی‌کسی را به صبح روشن مهر می‌دوزند.

نمایشگاه نقاشی‌های سیدعلی میرفتاح از روز جمعه، ۲۷ بهمن، در گالری آرتیبیشن آغاز و تا روز سه‌شنبه، ۷ اسفند، ادامه خواهد یافت. علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک‌وی، روبه‌روی بانک صنعت و معدن، شماره‌ی ۲۷۹۸ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر