صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۸ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
معاون دانشگاه آزاد کاشان:

مهم‌ترین و اصلی‌ترین مطالبه شهدا پیروی از ولایت است

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تأکید کرد که یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مطالبه شهدا از ما پیروی از ولایت است که روی این موضوع باید بسیار کار کرد.
کد خبر : 895825

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیداصغر خادم معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در آیین تجدیدبیعت دانش‌آموزان مدارس سما با شهدا که بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد، گفت: بررسی تاریخ زندگانی امامان «از غدیر تا ظهور» نشانگر این حقیقت بزرگ است ما باید با تمام وجود ادامه‌دهنده مسیر نورانی شهیدان باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، ادامه داد: شهدا شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و راه را طی کرده و از جان خود گذشتند تا اسلام ناب احیا بماند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به اینکه رسالت امروز ما سنگین است، افزود: شهدا از ما می‌خواهند تا راه ائمه معصومین علیهم‌السلام را ادامه دهیم و نسل جوان بدانند چه افرادی رفتند و از جان خود گذشتند که ما امروز در این شرایط عزت جهانی را داشته باشیم.

خادم با تأکید بر اینکه به برکت خون شهدا و جانفشانی شهدا کشور ما عزت دارد و حرکت دشمنان را با صراحت پاسخ می‌دهد، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مطالبه شهدا از ما پیروی از ولایت است که روی این موضوع باید بسیار کار کرد، در طول تاریخ هرکجا که امر ولایت بر زمین ماند ما شکست خوردیم و هرجا که تابع امر ولایت بودیم پیروز میدان شدیم، شهدا این مهم را از ما مطالبه می‌کنند؛ چراکه شهدا با تمام وجود از امر ولایت اطلاعت کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید در مسیر ولایت گام برداریم، تبیین کرد: امروز کشور ما به‌عنوان یک کشور قدرتمند در جهان مطرح است و هرچه داریم به برکت خون شهدا و پیروی از منویات رهبر انقلاب اسلامی داریم، با توجه به هجمه‌ای که دشمنان برای ضربه زدن به نظام ایجاد کرده‌اند، باید گوش به فرمان ولی‌فقیه باشیم و ببینیم ولایت از ما چه می‌خواهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر