صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۵ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
مدیرعامل این بانک تاکید کرد

تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری رویکرد بنیادین فعالیت‌های بانک رفاه کارگران است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری رویکرد بنیادین فعالیت‌های این بانک است و این رویکرد در دولت مردمی سیزدهم به شکل روزافزونی در مجموعه بانک در حال تقویت و بهبود است.
کد خبر : 895490

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر اسماعیل للـه‌گانی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با بیان این مطلب افزود: این بانک عضو سامانه مردمی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات کشور بوده و بر اساس گزارش‌های این سامانه، سال‌های متمادی به عنوان بانک برتر کشور در امر پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مردمی معرفی شده است.  

وی "تشکیل کمیته تخصصی ارتقای سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم" را از دیگر اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در دولت مردمی سیزدهم در راستای رسیدگی به درخواست‌های مردمی برشمرد و گفت: علاوه بر این به منظور شفاف‌سازی اقدامات بانک و پیشگیری از فساد، سامانه‌های تخصصی شفافیت (5 سامانه) در این بانک ایجاد شده است. 

به گفته دکتر للـه‌گانی، تصویب منشور حقوق شهروندی بانک رفاه کارگران و ابلاغ آن به واحدهای بانک در سراسر کشور"، از دیگر اقدامات اجرایی بانک رفاه در این مدت در راستای تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری است. 

وی افزود: اجرای پروژه کشف تقلب از منظر پولشویی با استفاده از تکنولوژی نوین، یکی دیگر از اقدامات بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر در امر شفاف‌سازی و پیشگیری از فساد است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به اقدامات این بانک در حوزه "ریسک" به منظور حفاظت استاندارد و قانونمند از منافع ذی‌نفعان اشاره و از "جاری‌سازی مدیریت ریسک با استقرار سیستماتیک سامانه تجزیه و تحلیل حالات ریسک و اثرات ناشی از(FMEA)"، "طراحی نرم‌افزار و استقرار سیستماتیک ثبت رخدادهای عملیاتی"، "تدوین چارچوب و ارزیابی بلوغ مدیریت ریسک و نظام‌نامه مدیریت ریسک پروژه‌های راهبردی"، "تهیه چک لیست جامع حداقل الزامات ریسک فناوری اطلاعات بر مبنای الزامات بانک مرکزی برای نخستین بار"، "شناسایی و آسیب‌شناسی نارسایی‌ها و راه‌های نفوذپذیری در سیستم کنترل‌های داخلی از منظر مالی" و .... به عنوان برخی از مهم‌ترین این فعالیت‌ها نام برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر