صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
سردار آبسالان تأکید کرد؛

نقش مرجعیت دانشگاه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد: باید از نقش مرجعیت دانشگاه در جامعه برای مشارکت پرشور در انتخابات استفاده شود.
کد خبر : 895415

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و مبعث پیامبر مکرم اسلام(ص) با حضور دانشجویان و مسئولان شهرستانی و سردار پرویز آبسالان جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در سالن همایش شهید آیت‌الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل برگزار شد.

جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) نقطه عطفی در مبارزات آزادیخواهی دنیا به شمار می‌رود و این انقلاب الهی الگوی بسیاری از مبارزان و آزادیخواهان جهان شد.

آبسالان، جمهوری اسلامی را یکی از مردم‌سالار‌ترین نظام‌های حکومتی دنیا دانست و اظهار کرد: از همان روز‌های نخست انقلاب اسلامی تعیین نوع نظام حکومتی کشور به همه‌پرسی گذاشته شد و بعد از آن مردم به طور میانگین هر سال در یک انتخابات شرکت کرده و با حضور حداکثری خود همواره دشمنان خود را مأیوس کرده‌اند.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان برای عدم مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو مطرح کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری درباره حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش رو، باید از ظرفیت بالا و نقش مرجعیت دانشگاه در جامعه در راستای تشویق مشارکت عموم مردم در انتخابات استفاده کرد.

جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را از مؤلفه‌های قدرت نظام دانست و رشد جایگاه جمهوری اسلامی در جهان و افزایش اقتدار آن را از پیامد‌های برگزاری انتخابات پرشور ارزیابی و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات علاوه بر ناامیدی دشمنان نظام اسلامی، موجبات افزایش بیش از پیش امنیت اقتصادی در کشور برای سرمایه‌گذاری خارجی را مهیا می‌کند.

آبسالان، ایجاد فضای پرشور و نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها و ارتقای بینش سیاسی دانشجویان را از ملزومات افزایش مشارکت سیاسی جامعه دانست و عنوان کرد: دانشجویان به‌عنوان افسران جنگ نرم و عرصه‌ جهاد تبیین باید رسالت خود در تزریق این شور و نشاط سیاسی به جامعه را تکلیف خود دانسته و در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر