صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۹ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

تلاش برای خدمت بیشتر در هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران

رئیس هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران با بیان اینکه ما همراه با وزارت بهداشت باید پشتیبان و حامی نظام سلامت باشیم گفت: استمرار خدمت به مردم در این نهاد از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 895120

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسین صفوی با بیان اینکه از ثمرات انقلاب اسلامی تشکیل نهادهای خدمتگزار به مردم و محرومان ازجمله هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران بوده است، گفت: این نهاد توسط بزرگ‌مردی انقلابی به نام زنده‌یاد دکتر عباس شیبانی تشکیل و به خدمتی ماندگار تبدیل شده است.

رئیس هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران با بیان اینکه این نهاد برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر برای مردم کشور عزیزمان پایه‌گذاری شده است و هم‌اکنون نیز خدمات هیئت‌امنا برای اقشار آسیب‌پذیر و عموم مردم استمرار دارد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خدمت‌رسانی با قدرت بیشتری ادامه یابد و همراه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پشتیبان و حامی نظام سلامت باشیم.

صفوی در پایان یادآور شد: هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران با تجهیز مراکز درمانی در کشور خصوصاً مناطق محروم و توسعه عدالت اجتماعی و کمک به کاهش هزینه‌های درمانی همواره نقش مؤثری داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر