صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۸ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

استادان به‌عنوان افسران جنگ نرم در پرورش نسل جوان وظایف خطیری دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب تأکید کرد: استادان به‌عنوان سفیران فرهنگی و افسران جنگ نرم در پرورش نسل جوان انقلاب وظایف خطیری برعهده دارند؛ چراکه این نسل می‌تواند در به وجود آمدن جامعه‌ای پویا و تحول‌آفرین نقش‌آفرینی کند.
کد خبر : 894902

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دوره توانمندسازی دستیاران آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور رئیس این دانشگاه، مدیران گروه‌های آموزشی و دستیاران آموزشی در سالن کنفرانس ولایت واحد میاندوآب برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم گفت: استادان به‌عنوان سفیران فرهنگی و افسران جنگ نرم در پرورش نسل جوان انقلاب وظایف خطیری برعهده دارند که می‌تواند در به وجود آمدن جامعه‌ای پویا و تحول‌آفرین نقش‌آفرینی کند.

پیام خدایی افزود: به‌منظور ارتقای کیفیت آموزشی و آشنایی هرچه بیشتر دستیاران آموزشی با قوانین آموزشی، سرفصل دروس و کارآمدی دوره‌های، برگزاری دوره‌های توجیهی و ارزیابی دستیاران آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های آموزشی و فرهنگی در این دانشگاه است.

وی متذکر شد: دستورالعمل دوره توانمندسازی دستیاران آموزشی با هدف ارتقای کیفیت آموزشی، فرهنگی، ارتقای مرتبه علمی و مهارتی در راستای پاسخگویی به نیاز‌ها و اولویت‌های دانشگاه و دانشجویان تدوین شده و در این راستا استادان دانشگاهی باید با استفاده از تجربیات علمی و اجرای دستورالعمل‌ها درراستای هرچه بهتر شدن کیفیت علمی تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر