صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۱۰ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات در شهرستان داراب راه‌اندازی شد

دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی از راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی در شهرستان داراب با حضور دانشجویان و نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر : 894433

محمدرضا غلامی دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: حضور فعال نخبگان موثرترین عامل در انتخاب بهترین اشخاص برای ورود به مجلس و‌ افزایش مشارکت در سطح ملی و استانی است.

غلامی با اشاره به اهداف این قرارگاه گفت: کارآمدی قوه مقننه و مجلس‌قانون‌گذار، منوط به انتخاب نمایندگانی اصلح و شایسته از سوی مردم است و این مهم زمانی محقق خواهد شد که بستری فراهم‌ شود تا بهترین افراد، شناخته و ارزیابی شده و به مردم معرفی شوند و با این هدف قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات راه‌اندازی شده است.

وی افزود: نخبگان متعهد این وظیفه را دارند که در تمامی سطوح برای ایجاد این بستر تلاش کنند و عموم مردم را در انتخاب نمایندگانی در شأن مردم و در تراز انقلاب اسلامی یاری دهند.

این فعال دانشجویی گفت: هرچه این فعالیت دقیق‌تر، جامع‌تر و خالصانه‌تر باشد، به انتخاباتی پرشورتر و برگزیدگانی مؤثرتر و مفیدتر منجر خواهد شد.

غلامی گفت: قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات، بنا بر وظیفه سیاسی، اجتماعی و انقلابی که بر عهده هر فرد و مجموعه دوستدار ایران اسلامی است، امسال فعالیت خود را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است و به زودی روند حرکتی خود را اعلام خواهد کرد.

غلامی با اشاره به برنامه‌های قرارگاه گفت: از برنامه‌های مهم این قرارگاه را می‌توان به سلسله نشست‌های تحلیلی بصیرتی‌گرای انقلاب، میزگرد‌های انتخاباتی، مناظرات بین نامزد‌های انتخابات و ویژه برنامه‌ خط دانشجو _ خط انقلاب اشاره کرد.

وی از دیگر مجموعه‌های خودجوش مردمی و دانشجویی نیز دعوت کرد که همدلانه و فعالانه به میدان بحث و گفتگو درباره این گزاره‌ها وارد شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر