صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۹ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

افتتاح همزمان ۲۴ پروژه بهداشتی با حضور وزیر بهداشت

۲۴ پروژه بهداشتی در سطح استان هرمزگان در مراسمی که همراه با افتتاح مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه‌های سلامت میناب همراه بود با حضور وزیر بهداشت و معاون بهداشت وزارت بهداشت افتتاح شد.
کد خبر : 894294

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۲۴ پروژه بهداشتی در سطح استان هرمزگان در مراسمی که همراه با افتتاح مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت میناب همراه بود با حضور وزیر بهداشت و معاون بهداشت وزارت بهداشت از طریق ارتباط زنده تصویری افتتاح شد.

 این پروژه ها شامل ۱۵ خانه بهداشت، ۶ مرکز جامع خدمات سلامت، دو پایگاه سلامت و یک مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت بود که با افتتاح آنها در مجموع ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع فضای بهداشتتی به ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزوده شد. 
 
۴ پروژه در بندرعباس، ۷ پروژه در میناب، ۳ پروژه در بستک، ۴ پروژه در رودان، ۲ پروژه در پارسیان، ۲ پروژه در بندرلنگه، یک پروژه در جزیره هرمز و یک پروژه در جزیره قشم در این مراسم افتتاح شد. 
 
مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان میناب در زمینی با زیربنای یک هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر