صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۵ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

کسب مقام سوم مسابقات کاراته قهرمانی کشور توسط مربی تربیت‌بدنی سما

مربی تربیت‌بدنی دبستان دخترانه سمای شعبه یک زاهدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور موفق به کسب مقام سوم شد.
کد خبر : 893868

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور، سبک بین‌المللی شوتوکان S.K.I با حضور یک‌هزار و ۴۰۰ ورزشکار از ۲۶ استان در دو بخش کاتا و کمیته در پنج رده سنی در سالن شهدای اقتدار شهریار برگزار شد.

مهلا علی احمد، مربی تربیت‌بدنی مدرسه دخترانه سمای شعبه یک زاهدان در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد.

علی‌احمد لیسانس تربیت‌بدنی و عضو تیم کاراته استان سیستان و بلوچستان بوده و مربی تربیت‌بدنی در دبستان دخترانه سمای شعبه یک زاهدان است.

اجرای برنامه پهلوانی در مدارس سما

با همکاری فدراسیون زورخانه‌ای و معاونت مدارس سما، برنامه پهلوانی در دبستان پسرانه سما شعبه یک زاهدان برگزار شد.

معاون آموزش و مهارت‌های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت تبیین مسائل ارزشی و اخلاقی در حوزه آموزش و پرورش، عنوان کرد: در راستای توسعه فرهنگ پهلوانی، جوانمردی و اخلاق مداری در بین دانش آموزان، مدارس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در ماه پر خیر و برکت رجب، اقدام به برگزاری برنامه باستانی برای دانش‌آموزان کرد.

محمدرضا نورا افزود: این برنامه با همت گروه باستانی کار دانش آموزی دبستان پسرانه سما شعبه ۱ و دبیرستان دوره اول پسرانه زاهدان و با همکاری فدراسیون زورخانه‌ای استان انجام پذیرفت.

این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین وظایف آموزش و پرورش نهادینه کردن شاخص‌های اخلاقی و ارزشی است، گفت: در راستای تحقق وظایف و رسالت مدارس باید برگزاری برنامه‌های جانبی و موثر در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر