صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۸ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
دبیر هفتمین همایش اخلاق پرستاری ایران:

برای استفاده موثر از توانمندی پرستاران، ارتقای ارزش‌های حرفه‌ای ضروری است

دبیر علمی هفتمین همایش اخلاق پرستاری با تاكيد بر لزوم توجه به کیفیت خدمات پرستاری گفت: استفاده موثر از توانمندی پرستاران نیازمند توجه به ارتقای ارزش‌های حرفه‌ای پرستاری است.
کد خبر : 893657

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفتمین همایش اخلاق پرستاری از ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه به همت معاونت پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با همکاری فرهنگستان علوم پزشکی و مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود. 

در برگزاری این همایش که به مدت ۳ روز در سالن امام خمینی (ره) پردیس اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واقع در خیابان کودکیار در بزرگراه چمران برگزار می‌شود انجمن اسلامی پزشکان ایران و شبکه ملی تحقیقات پرستاری نیز مشارکت دارند.

محور‌های مقالات این همایش عبارتند از: اخلاق در ارتباطات انسانی و بین حرفه‌ای، اخلاق در سیاستگذاری‌های مراقبتی ملاحظات اخلاقی در نظام جبران خدمات پرستاران، اخلاق در سطح‌بندی مراقبت‌های پرستاری ملاحظات اخلاقی مراقبت‌های پرستاری در منزل، اخلاق در مراقبت‌های تسکینی و پایان حیات، اخلاق در توسعه آموزش‌های حرفه‌ای پرستاری، اخلاق در آموزش و پیگیری مراقبتی مددجویان، اخلاق در پژوهش‌های پرستاری، اخلاق و معنویت در پرستاری و اخلاق پرستاری در همه گیری‌ها.

نتایج پژوهش‌های شرکت‌کنندگان در همایش در این مباحث در قالب سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد.

فریبا برهانی دبیر علمی این همایش در پیامی بر لزوم توجه به کیفیت خدمات پرستاری در ایران تاکید کرده و استفاده موثر از توانمندی پرستاران را نیازمند توجه به ارتقا ارزش‌های حرفه‌ای در این حرفه دانسته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر