صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
احمدی‌صدر در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

پول دادن به کودکان کار، حمایت از باقی ماندن آن‌ها در چرخه استثمار است

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: کمک کردن مردم به کودکان کاری که مثلا در سر چهارراه ها شیشه ماشین پاک می‌کنند، کمک کردن به آن‌ها و حمایت از این کودکان نیست و حمایت از باقی ماندن این کودکان در معضلات اجتماعی و باقی ماندن در چرخه استثمار کودکان کار و خیابان به شمار می‌رود.
کد خبر : 893225

احمد احمدی‌صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: ضلع اول ۵ ضلعی کاهش حضور کودکان کار در خیابان، فرهنگ سازی عمومی در بین مردم است.

وی تصریح کرد: مردم ما می‌توانند بزرگترین کمک را به کودکان کار و خیابان و حل این معضل اجتماعی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: کمک کردن به کودکان کار در چهارراه‌ها و پول دادن به آن‌ها، به معنی نگه داشتن این کودکان در بزهکاری اجتماعی است.

احمدی‌صدر همچنین تاکید کرد: کمک کردن مردم به کودکان کاری که مثلا در سر چهارراه ها شیشه ماشین پاک می‌کنند، کمک کردن به آن‌ها و حمایت از این کودکان نیست و حمایت از باقی ماندن این کودکان در معضلات اجتماعی و باقی ماندن در چرخه استثمار کودکان کار و خیابان به شمار می‌رود.

وی در ادامه یادآور شد: کمک کردن مردم به کودکان کار و خیابان با شرایط فعلی حمایت از جیب استثمارگران این قبیل کودکان است و به معنی تخریب و تحقیر کردن کودکان کار و خیابان است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: مردم با کمک‌های مالی خود در خیابان به کودکان کار اعتماد به نفس این کودکان را از آن‌ها سلب کرده و از پیشرفت آینده این کودکان جلوگیری خواهند کرد.

احمدی‌صدر تاکید کرد: از مردم خواهش می‌کنیم که از دادن پول به کودکان کار و خیابان خودداری کنند و ما را در کاهش و کنترل معضل کودکان کار و ساماندهی هر چه بهتر این قبیل کودکان در مراکز «پویا شهر» یاری کنند.

وی تصریح کرد: ما همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا کودکان کار و خیابان را از چرخه پر آسیبی که گرفتار آن هستند خارج کرده و شرایط آموزش، رشد و پیشرفت آن‌ها را در مراکز ویژه این کودکان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر