صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۸ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲

بیش از ۲۲۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستا‌ها به متقاضیان تحویل شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت و ساز واحد‌های نهضت ملی در شهر‌ها و روستا‌ها توسط بنیاد مسکن به ۶۱۷ هزار و ۳۸ واحد رسیده که ۲۲۳ هزار و ۸۸۸ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده‌است.
کد خبر : 893148

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری علم وفناوری آنا، غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، روند احداث واحد‌های مسکونی نهضت ملی را در روستا‌ها و شهر‌های تحت مسئولیت بنیاد مسکن تشریح کرد و گفت: طبق تازه‌ترین آمارها، ساخت و ساز واحد‌های نهضت ملی در شهر‌ها و روستا‌ها توسط بنیاد مسکن به ۶۱۷ هزار و ۳۸ واحد رسیده است که بخشی از آنها تحویل شده و بخشی نیز در حال ساخت است. از این تعداد ۲۲۳ هزار و ۸۸۸ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده‌است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه‌ داد: از میزان واحد‌هایی که تکمیل و تحویل متقاضیان شده‌ است ۲۱۰ هزار و ۲ واحد در روستا بوده و ۱۳ هزار و ۸۸۶ واحد نیز در شهر‌ها بوده است. اکنون از واحد‌های در حال ساخت به تعداد ۳۹۳ هزار و ۱۵۰ واحد، ۱۶۵ هزار و ۲۸۸ واحد در روستا‌ها و باقیمانده آنها در شهر‌ها در حال اجراست.

رشد ۷۶ درصدی نهضت ملی مسکن در روستا‌ها

وی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی واحد‌های روستایی در دست اجرا ۷۶ درصد است.

این مقام مسئول یادآور شد: برنامه امسال بنیاد مسکن تکمیل و تحویل ۱۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها بوده که بخش عمده‌ای انجام شده و بخش باقیمانده نیز تا تا پایان سال تحویل خواهد شد که ۱۰۰ هزار واحد آن در روستا‌ها و ۲۰ هزار واحد آن در شهرهاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر