صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۶ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲

نماینده بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ در استان سمنان منصوب شد

دبیرکل بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران در حکمی سرپرست روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود را به‌عنوان نماینده این کنفرانس در سمنان منصوب کرد.
کد خبر : 892433

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران در حکمی سید امیررضا حسینی‌نژاد سرپرست روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود را به‌عنوان نماینده این کنفرانس در استان سمنان منصوب کرد.

سرپرست روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با بیان این موضوع به خبرنگار آنا گفت: بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: ارتباطات آینده» ۹ اسفندماه در تهران و با حضور متخصصان و فعالان روابط‌عمومی‌ از سراسر ایران برگزار می‌شود.

حسینی‌نژاد افزود: در این کنفرانس چهره‌های مهم بین‌المللی و ملی در زمینه علم روابط عمومی حضور دارند و مقالات متعددی در این زمینه به‌خصوص با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: ارتباطات آینده» ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: موضوع روز جامعه، هوش مصنوعی و کاربردهای آن در زندگی انسان بوده و این کنفرانس فرصتی برای ارائه تجربیات در این زمینه توسط روابط‌عمومی‌هاست.

سرپرست روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با بیان اینکه شرکت در این کنفرانس برای عموم آزاد است، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کنفرانس به نشانی www.kpri.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر