صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲

حفظ اخلاق حرفه‌ای سرلوحه‌ شغل پزشکی قرار گیرد 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، حفظ اخلاق حرفه‌ای را یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های دانش آموختگان رشته پزشکی خواند و تأکید کرد: اخلاق حرفه‌ای در شغل پزشکی باید به عنوان نماد خدمت به جامعه بشری سر لوحه کار فارغ‌التحصیلان پزشکی باشد.
کد خبر : 892082

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم جشن فارغ‌التحصیلان دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با حضور فرشته بستان رئیس بیمارستان خلیج فارس، معاونان دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد قشم، رئیس دانشکده پزشکی قشم، جمعی از استادان و ۲۵ دانش‌آموخته رشته پزشکی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این نشست با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه همه‌جانبه کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی بوده که با هدف خدمت به آموزش عالی کشور راه‌اندازی شد و امروز به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان مشغول ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و... به جامعه است.

محمدحسین رنجبر، دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاهی مسئله‌محور و مهارت‌آموز خواند و متذکر شد: نگاه توسعه‌ای دانشگاه از صرف آموزشی به سمت حل مسئله تغییر کرده و امروز این دانشگاه وظیفه تربیت نیروی کاردان و مهارت‌محور را در دستورکار خود دارد و درصدد رسیدن به دانشگاه‌های نسل جدید با تکیه بر هیئت علمی مجرب و کارآزموده است.

وی با ابراز مسرت از تربیت نیرو‌های کارآمد در حوزه بهداشت و سلامت افزود: دانشکده پزشکی قشم یکی از دانشکده‌های فعال و بنامی است که توانسته با تربیت نیرو‌های کارآمد خدمات زیادی به جامعه ارائه دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با ابراز امیدواری از موفقیت بیشتر این دانشجویان افزود: دانش‌آموختگان این دانشکده توانسته‌اند با کسب رتبه‌های علمی حائز اهمیت در المپیاد‌های علمی کشور و آزمون‌های صلاحیت بالینی افتخارات زیادی نصیب خود و دانشگاه کنند و در بهترین رشته‌های تخصص پذیرفته شوند و این مایه فخر و مباهات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تربیت نیرو‌های متخصص است.

رنجبر، حفظ اخلاق حرفه‌ای را یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های دانش آموختگان رشته پزشکی خواند و تأکید کرد: اخلاق حرفه‌ای در شغل پزشکی باید به عنوان نماد خدمت به جامعه بشری سر لوحه کار فارغ‌التحصیلان پزشکی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر