صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۸ - ۳۰ دی ۱۴۰۲

ارسال ۱۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی «رایحه حسینی»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از ارسال ۱۸۰ اثر با موضوع سفرنامه و خاطرنامه‌نویسی به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی «رایحه حسینی» خبر داد.
کد خبر : 891825

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در حاشیه نشست کمیته استانی جشنواره بین‌المللی سفرنامه و خاطرنامه‌نویسی رایحه حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از ارسال ۱۸۰ اثر با موضوع سفرنامه و خاطرنامه‌نویسی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

وی اضافه کرد: در این راستا تاکنون دو پیش‌اجلاسیه درشهر مهران و معاونت سما برگزار شده است، پیش‌اجلاسیه شهر مهران به‌عنوان دروازه ورود به عتبات عالیات که در ایام اربعین بیش از ۵ میلیون زوّار از این شهر تردد می‌کنند با حضور مقامات محلی و مردم این شهر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: پیش‌اجلاسیه زیر ۱۸ سال هم با حضور مسئولان آموزش و پرورش و دانش‌آموزان در معاونت سمای ایلام برگزار شد.

ناصری متذکر شد: استقبال از برگزاری این جشنواره با عنوان «رایحه حسینی» بی‌نظیر بوده و مردم ایلام افتخار میزبانی از زائران امام حسین علیه‌السلام و عتبات عالیات به‌خصوص در ایلام اربعین را دارند.

وی تبیین کرد: یکی از اولویت‌های اساسی استان ایلام توجه به ابعاد فرهنگی کنگره اربعین است و برگزاری این جشنواره ملی در ثبت، ضبط، بسط و گسترش فرهنگ حسینی در ایام اربعین تأثیرگذار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با قدردانی از مسئولان استانی گفت: تاکنون استانداری ایلام، صداوسیمای مرکز ایلام، آموزش و پرورش، پتروشیمی ایلام، سپاه پاسداران، بنیاد حفظ اثار، ستاد عتبات عالیات و تعاون روستایی برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

ناصری یادآور شد: آثار رسیده به دبیرخانه توسط سه داور بررسی می‌شوند و اجلاسیه نهایی ۲۴ بهمن‌ماه و در سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر