صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در محله تهرانسر

حادثه آتش سوزی شب گذشته در یک مجتمع مسکونی در محله تهرانسر بلوار اصلی تهرانسر خیابان بیست و یکم اتفاق افتاد و آتش‌نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و خودروهای پشتیبانی اعزام شدند.
کد خبر : 891160

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته ساکنان محله تهرانسر شب دلهره آوری را تجربه کردند.

بر اساس این گزارش، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی درباره اتفاق شب گذشته ابراز داشت: نجات ساکنین از ساختمان دود گرفته در آتش سوزی شب گذشته در محله تهرانسر صورت گرفت.

وی ادامه داد: حادثه آتش سوزی شب گذشته در یک مجتمع مسکونی در محله تهرانسر بلوار اصلی تهرانسر خیابان بیست و یکم اتفاق افتاد و آتش‌نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و خودروهای پشتیبانی اعزام شدند. آتش‌نشانان در چنین مواقعی تک تک واحدها را جستجو کردند و از حضور یا عدم حضور افراد در آن اطمینان حاصل کردند.

ملکی توضیح داد: در این مجتمع مسکونی در ۲ بلوک که هر کدام ۷ طبقه است و در هر طبقه چندین واحد وجود دارد و از داخل هم به یکدیگر راه داشتند، آتش سوزی رخ داده است. در طبقه همکف که پارکینگ بود هفت دستگاه خودرو وجود داشت و زمانی که آتش نشان‌ها به محل رسیدند مشاهده کردند که یک دستگاه سمند از قسمت موتور کاملاً شعله‌ور است و به قسمت‌های داخل اتاق هم سرایت کرده و به بخش‌هایی از یک خودرو ۲۰۶ که در مجاورت آن قرار داشت سرایت کرده بود و در حال گسترش و سرایت به سایر خودروها بود.

ملکی بیان داشت: آتش نشانان حدود ۱۲ نفر را موفق شدند با احتیاط کامل به سطح پشت‌بام انتقال دهند و بعد از ایمن سازی با احتیاط افراد را به بیرون منتقل کردند. با انجام عملیات سریع توسط آتش‌نشان‌ها هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در پایان گفت: تقاضا می‌کنم در زمان حوادث آتش نشانی در ساختمان‌ها اگر افراد در واحدها گرفتار شدند با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل کنند و محل حضور خود را بگویند.

انتهای پیام/

ارسال نظر