صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۸ - ۲۵ دی ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان خبر داد

راه‌اندازی مدارس مهارتی علوم ورزشی، گردشگری و هتلداری در کیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از راه‌اندازی مدارس مهارتی علوم ورزشی، گردشگری و هتلداری در دانشگاه بین‌المللی کیش خبر داد.
کد خبر : 891061

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در دیدار با مدیر جزایر اقماری و مدیرکل تربیت‌بدنی منطقه آزاد کیش با اشاره به ظرفیت‌های جزیره کیش در حوزه‌های مختلف تجاری، گردشگری و ورزشی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین و فعال‌ترین موسسه آموزش عالی استان هرمزگان با حرکت در راستای کارآفرینی و مهارت‌آموزی و استفاده از توانمندی‌های لازم هر منطقه براساس آمایش آموزشی نسبت به گسترش و تثبیت این توانمندی‌ها تلاش دارد با آماده‌سازی زیرساخت‌ها براساس سند تحول و تعالی دانشگاه گام‌های موثر و بزرگی را در حوزه اقتصاد دریا محور بردارد و دراین راستا تأسیس مدارس عالی مهارتی در حوزه مختلف می‌تواند یک فعالیت موثر و کارآمد باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در حیطه اقتصاد دریامحور و حوزه‌های مختلف تجارت، اقتصاد، فرهنگ، مدیریت، بازرگانی، شیلات و محیط زیست فعالیت‌های چشمگیری را با تأسیس مدارس مهارتی ایجاد کند، افزود: ظرفیت‌های خوب این جزیره زمینه لازم را برای تأسیس اینگونه مدارس مهیا کرده و دانشگاه آزاد اسلامی براساس توانمندی‌ها با تأسیس مدارس مهارتی در تربیت نیروی انسانی متخصص با منطقه آزاد کیش تعامل سازنده دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از راه‌اندازی مدارس مهارتی علوم ورزشی، گردشگری و هتلداری در دانشگاه بین‌المللی کیش خبر داد و گفت: به زودی این مدارس با هدف تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه ورزش و تربیت بدنی، هتل داری، گردشگری و توریسم درجزیره کیش راه اندازی می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، موقعیت ممتاز جزیره کیش و همسایگی آن با کشور‌های حوزه خلیج فارس را فرصت بزرگی برای جذب گردشگر عنوان کرد.

رنجبر تصریح کرد: برای جذب گردشگر علاوه بر گسترش جاذبه‌های طبیعی باید زمینه لازم برای استقبال، اسکان و سایر زمینه‌های ضروری جذب توریست فراهم شود که این مهم جز با تربیت نیرو‌های متخصص و ماهری که براساس استاندارد‌های لازم علمی با گذراندن تحصیلات عالی و مهارتی در این حوزه به صورت تخصصی ورود کنند، محقق نمی‌‌شود.

خسرو مرادی شهدادی رئیس دانشگاه آزاد اسلام واحد بین‌المللی کیش هم گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کرد و مقرر شد با همکاری منطقه آزاد کیش این مدارس مهارتی مورد پشتیبانی قرار گیرند و در آینده نزدیک در این جزیره شاهد راه‌اندازی مدارس مهارتی علوم ورزشی، گردشگری و و هتلداری باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر