صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یخبندان شبانه در انتظار تهرانی‌ها

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، برای وضعیت جوی این استان تشدید سامانه بارشی طی امروز (۲۴ دی‌ماه) و ساعات عصر و شب همچنین کاهش دما و احتمال یخبندان شبانه طی فردا شب (۲۵ دی‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : 890865

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی از امروز تا صبح روز دوشنبه(۲۵ دی) با گذر موج  بارشی وضعیت جوی استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران، مه و وزش باد شدید، در نیمه‌شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

طبق هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۲۱، امروز در ساعات عصر و شب تشدید فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه(۲۶ تا ۲۸ دی) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد شهری در ساعات شب همراه با غبار محلی رقیق پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر دوشنبه تا صبح سه‌شنبه به‌ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید مورد انتظار است. همچنین در دوشنبه شب کاهش دما و یخبندان شبانه پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا ( ۲۵ دی) نیمه‌ابری به‌تدریج کاهش ابر و از بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه ( ۲۶ دی) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴  و حداکثر دمای ۱۴  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با  کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر