صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرزند شهید سلیمانی در صحن شورای شهر؛

خون بی‌گناهان درخت انقلاب را برافراشته‌تر خواهد کرد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به منویات رهبر انقلاب درباره سردار سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری درست فرمودند که شهید سلیمانی از خود حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است. اگر پنداشتند که ریختن خون بی‌گناهان رخوت و ترس در قلب مردم خواهد انداخت بدانند که فریب خورده هستند و خون بی گناهان درخت انقلاب را قدبرافراشته‌تر خواهد کرد.
کد خبر : 889527

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نرجس سلیمانی در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حادثه کرمان بیش از پیش خواری و ذلت دشمنان را نشان داد، در این حادثه به مردمی که جمع شده بودند خاطره مردی را گرامی بدارند که سلاح به دست گرفت برای شرافت و ایستادن مقابل آدم کشان تعرض شد.

وی به منویات رهبر انقلاب اشاره کرد و با تاکید بر درستی آن بیان داشت: چقدر مقام معظم رهبری درست فرمودند که شهید سلیمانی از خود حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است. اگر پنداشتند که ریختن خون بی گناهان رخوت و ترس در قلب مردم خواهد انداخت بدانند که فریب خورده هستند و خون بی گناهان درخت انقلاب را قدبرافراشته‌تر خواهد کرد.

سلیمانی با بیان اینکه شرکت کالا و خدمات شهروند در قریب به سه دهه فعالیت به رغم استفاده فراوان از منابع شهر آنچنان که باید نتوانسته بر اساس نشان تجاری خود عمل کند، گفت: این شرکت هزار تأمین کننده در ۴۰ فروشگاه دارد؛ لذا ضروری است که نظارت بر قراردادها به صورت نظام مند دنبال شود.چند دستگی در قراردادهای تبلیغاتی نیز ابهاماتی دارد و به رغم اینکه درخواست ارسال گزارش داشتیم، این اقدام صورت نگرفت. از هیئت رئیسه شورا می خواهم که از مدیرعامل شرکت درخواست گزارش در این موارد را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر