صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۱ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

حادثه کرمان نشانه رعب دشمن از پرچم برافراشته شهید سلیمانی‌ است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب عنوان کرد: ترور هموطنان بیگناه توسط عوامل استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و حامیانش نشان از رعب و ترس آنان از پرچم برافراشته شهید سلیمانی‌ در عرصه جهانی است.
کد خبر : 889263

پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در پی شهادت جمعی از زائران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در چهارمین سالگرد شهادت این شهید در گلزار شهدای کرمان، جنایت تروریست‌ها را بزرگ‌ برشمرد و گفت: دشمن با به شهادت رساندن هموطنان در گلزار آلاله‌های خونین بال، روزی دردناک و جانگداز را برای ملت بزرگ ایران اسلامی رقم زد.

وی اضافه کرد: خون پاک انسان‌های وارسته درخت تنومند اسلام را بیش از پیش قوی‌تر می‌کند و ترور هموطنان بیگناه توسط عوامل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و حامیانش نشان از رعب و ترس آنان در مقابل پرچم برافراشته سلیمانی‌ها در عرصه جهانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بیان کرد: گرچه این حادثه تروریستی فیض عظیم شهادت را نصیب هموطنان‌مان کرد؛ اما ملت بزرگ ایران اسلامی را در غم و اندوهی جانسوز فرو برد.

خدایی متذکر شد: همیشه عاشورا پابرجاست و تا حصول انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف شهادت در راه خدا در تاریخ انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت و با به شهادت رسیدن سردار سلیمانی هزاران سلیمانی‌ها در خاک وطن خواهد رویید که امروز شاهد روییدن لاله‌های سرخ رنگ و زیبا در کنار تربت پاک آن شهید والامقام هستیم.

وی، این حادثه جانسوز و تروریستی را محضر مبارک مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی، جامعه دانشگاهیان و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت گفت و افزود: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در قبال پاسخ به عاملان این فاجعه بزرگ و تروریستی که در رأس آن استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی قرار دارد خواستار پاسخ‌های سنگین و انتقامی اساسی از سوی لشکریان و سپاهیان اسلام و نیرو‌های امنیتی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر