صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اردبیلی در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از ۱۴ میلیارد تومان در پویش «آزادی زنان زندانی»

مشاور امور بانوان شهرداری تهران گفت: مجموع رقم کمک‌های مردم در پویش «آزادی زنان زندانی» امسال بیش از ۱۴ میلیارد تومان شد تا در آزادکردن مادران زندانی جرائم مالی صرف شود.
کد خبر : 889239

مریم اردبیلی مشاور امور بانوان شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر و گرامیداشت مقام زن، پویش «آزادی زنان زندانی» نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پویش آزادی زنان زندانی که جمعی از خیرین و مسئولان حوزه زندان زنان در برگزاری آن حاضر بودند، بیش از ۱۴ میلیارد تومان کمک مردمی ویژه آزاد کردن زنان زندانی و به ویژه مادران زندانی جمع آوری شد.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران همچنین یادآور شد: فکر می‌کنم با مبلغ جمع آوری شده در روز برگزاری پویش، دیگر مادر زندانی که تاکنون به دلیل ارتکاب جرائم مالی در زندان بوده است، باقی نماند و همه مادران زندانی با این شرایط از زندان آزاد خواهند شد.

اردبیلی خاطرنشان کرد: سال گذشته با جمع آوری مبلغ ۵ میلیارد تومان در پویش آزادی مادران زندانی، ۹۰ زندانی زن که واجد شرایط بودند از زندان آزاد شدند.

وی تأکید کرد: رقم کمک مردمی برای آزادی مادران زندانی امسال نسبت به سال گذشته به حدود ۳ برابر افزایش پیدا کرده است و قوه قضائیه باید مبلغ جمع آوری شده را با میزان بدهی مادران زندانی تطبیق داده و پس از آن نسبت به آزادی این مادران از زندان اقدام خواهد شد.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران اضافه کرد: برای سایر زنان و مادران نیز در هفته بزرگداشت مقام زن و گرامیداشت مقام ارزشمند مادر برنامه های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر