صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۹ - ۱۴ دی ۱۴۰۲

ایده‌ مبتنی بر هوش مصنوعی دانشجوی دانشگاه آزاد حائز رتبه شد

ایده دانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در رویداد تسهیلگری اقتصادی هنری و پژوهشی ایده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای بانوان رتبه شایسته تقدیر را کسب کرد.
کد خبر : 889071

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایان‌نامه فاطمه دهقانیری دانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با ایده الگوی مدیریت منابع با هوش مصنوعی در ساماندهی بیماران کشور در بخش سلامت و خدمات پزشکی در رویداد«تسهیلگری اقتصادی هنری و پژوهشی ایده مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای بانوان» پیشنهاد شایسته تقدیر شد.

در این طرح با همکاری جامعه پزشکان و متخصصان مربوطه و هوش مصنوعی مولد یک کلینیک تخصص مدیریت آنلاین به منظور ساماندهی بیماران راه‌اندازی کرده تا علاوه بر تسریع در خدمات دهی و افزایش سطح رضایتمندی بیماران کاهش هزینه‌های درمانی در بر دارد. 

مأموریت و هدف اصلی ایجاد یک زیرساخت برای ساماندهی بیمارانی است که برای درمان به مناطق دور و نزدیک در راستای استفاده از مراکز پیشرفته و تخصصی پزشکی درمان خود را آغاز کرده به گونه‌ای که با یک نقشه راه درست و کامل برای مدیریت روند سلامت فکر کنند.

رویداد ملی تسهیلگری اقتصادی هنری و پژوهشی ایده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای بانوان با حضور رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات مسئولان استادان و بانوان علاقه‌مند به هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد ملی آشنایی و توانمندسازی بانوان دانشجو و فارغ التحصیل با فرصت‌های فعالیت اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد ایجاد زمینه و مقدمات انجام فعالیت اقتصادی و درآمدزا از دانش و تخصص بانوان و نقش آفرینی در توسعه اقتصاد دیجیتال کشور در چهار محور کاربردی هنر و طراحی لباس سلامت و خدمات پزشکی تجارت الکترونیکی و تولید محتوای متنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر