صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۳ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

عضویت دانشگاه آزاد بروجرد در شبکه آزمایشگاهی ریاست جمهوری

آزمایشگاه بافت‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد عضو آزمایشی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شد.
کد خبر : 888844

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزمایشگاه بافت‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد عضو آزمایشی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شد. این آزمایشگاه با هدف افزایش بهره‌وری زیرساخت‌های آزمایشگاهی کشور، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارائه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی را راه‌اندازی کرده است.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی نیز با ارائه پژوهانه و یارانه‌های متنوع به اعضای هیئت علمی و دانشجویان دریافت خدمات از مراکز عضو شبکه را تسهیل کرده است. در این شبکه خدمات آزمایشگاهی متنوعی مانند حوزه‌های فنی و مهندسی همانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوافضا، معدن؛ حوزه محیط‌زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ حوزه‌های زیست‌فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت؛ حوزه‌های علوم شناختی و مغز؛ صنایع‌دستی، مواد غذایی و غیره، ارائه می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با بیش از ۱۰۰ آزمایشگاه و کارگاه تخصصی و امکانات و تجهیزات پیشرفته یکی از دانشگاه‌های مهم و مطرح در غرب کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر