صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۱ - ۱۱ دی ۱۴۰۲
فرمانده سپاه مراغه: 

پرچم ضداستکباری شهید سلیمانی توسط جوانان در اهتزاز است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: جوانان پرشور انقلابی با سرلوحه قرار دادن مکتب سلیمانی راه این شهید را ادامه داده و پرچم ضداستکباری او را در اهتزاز نگه داشته‌اند.
کد خبر : 888510

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یحیی حیدری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مراغه در نشست «بصیرت دینی، همبستگی ملی و مقاومت جهانی» که به‌مناسبت گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و سالگرد شهادت سردار قهرمان حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی پس از سال‌ها حکومت دیکتاتوری و جولان ابرقدرت‌ها در دنیا و سلطه‌گری ملت‌های مظلوم مانند خار چشم در برابر دیدگان استکبار جهانی ایستاد و بدیهی است که تا این انقلاب جان دارد زورگویان جهان از پای نخواهند نشست و به توطئه‌های براندازی خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: استواری و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و ماندن بر سر عهد و پیمان آغازین، از خود انقلاب دشوارتر و مهم‌تر است و در هر مقطعی یاران انقلاب اسلامی در معرض آسیب، توطئه و انحراف بوده و دشمنان نیز مترصد این فرصت‌ها هستند تا مسیر انقلاب را به سمتی دیگر سوق دهند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مراغه ریح کرد: وظیفه مردم انقلابی، مسئولان و یاران انقلاب این است که مطابق منویات عالمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با بصیرت‌افزایی و حفظ اتحاد و یکپارچگی در برابر این ترفند‌ها و توطئه‌ها چون کوهی استوار ثابت‌قدم باشند.

حیدری ضمن تقدیر از برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری در دانشگاه‌ها گفت: چشم و گوش مردم به مراکز علمی و دانشگاه‌ها دوخته شده و استادان، دانشجویان و متولیان مراکز علمی و پژوهشی نقش و مسئولیت بزرگی در قبال انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهیدان دارند؛ بنابراین باید با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی توطئه‌های دشمن در مسیر روشنگری و آگاهی‌رسانی از پای ننشینند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی در طول عمر خود یاران بسیاری را از دست داده و هرگز جای سردارانی همچون شهید سلیمانی پُر نخواهد شد، اما به قول مقام معظم رهبری: «با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد.»؛ بنابراین جوانان پرشور انقلابی با سرلوحه قرار دادن مکتب سلیمانی باید راه این شهید را ادامه داده و پرچم ضداستکباری او را در اهتزاز نگه داشته‌‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر