صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵

کی‌روش: رفتارمدیر ورزشگاه آزادی خصمانه است/ دیدار ایران و قطر را در تبریز برگزار کنند

سرمربی تیم ملی گفت: از تاج درخوست می‌کنم که دیدار ایران و قطر در مرحله نخست جام جهانی را در تبریز برگزار کنند زیرا رفتار مسئولان تبریزی بهتر از تهرانی‌هاست.
کد خبر : 88757

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، کارلوس کی‌روش پس از پایان تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «گزارشی راجع به هفته اول اردوی تیم ملی در مسیر جام جهانی ارائه خواهم داد. این آخرین اردویی است که ما می‌توانیم بررسی خود را نسبت به بازیکنان قبل از آغاز مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی داشته باشیم.»


او با قدردانی از مسئولان پژوهشگاه صنعت نفت، یادآور شد: «طبق روال همیشه تشکر می کنم از عملکرد فوق العاده بازیکنانم که با تمرکز بالا و تعهد فراوان در خدمت تیم ملی بودند. از جناب آقای خانلری رئیس ورزشی پژوهشگاه نفت هم تشکر می‌کنم که دفتر خود را در اختیار ما گذاشتند. از جانب خودم و بازیکنان بار دیگر از پژوهشگاه صنعت نفت تشکر می‌کنم که تمام امکانات خود را در اختیار ما قرار دادند تا تمرینات را انجام دهیم. یک ضرب‌المثل پرتغالی داریم که می گوید کسی که آنچه در توان داشته را گذاشته است دیگر نیازی ندارد کار دیگری انجام دهد. بدون این کمک‌ها نمی‌توانستیم کار خود را انجام دهیم.»


وی افزود: «همانطور که مطلعید پس از تمرین در تهران با 23 یا 24 بازیکن به مقدونیه می‌رویم. بازی دوم با حریفمان قطعی شده است و منتظر تاییدیه فیفا هستیم. امیدواریم بازی دومی هم در تهران داشته باشیم. هنوز یک بازیکن مصدوم است و حضورش در اردوی مقدونیه قطعی نشده است. برررسی لازم درباره البسه انجام شد. بررسی‌های مرتبط با تست این برند ورزشی انجام شد و فردا اطلاعات لازم و گزارش آن را به تاج ارائه می‌کنم.»


سرمربی تیم ملی در مورد البسه جدید تیم ملی فوتبال کشورمان نیز بیان داشت: «بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌ام و فردا گزارش آن را به مهدی تاج ارائه خواهم داد.»


او با بیان اینکه جام جهانی از همین ماه برای تیم ملی آغاز شده است، گفت: «جلسات طولانی و متعددی با تاج داشتیم. خواسته من این بود که بروم چون دیدگاه خودم را داشتم. نمی‌خواهم شرایط را پنهان کنم، چون همه چیز واضح و شفاف بود. پس از 67 ساعت جلسه قانع شدم که با مدیریت و رهبری تاج فدراسیون فوتبال در راستای حل مشکلات قدم خواهد گذاشت. هیچ شکی نداریم که چه افرادی که درون فدراسیون و چه افرادی که بیرون هستند، برخورد خصمانه‌ای با تیم ملی دارند و این فضا همچنان برقرار است.»


سرمربی تیم ملی فوتبال در همین باره خاطرنشان کرد: «متأسفانه افرادی کنار ما حضور دارند که اهداف واضحی دارند که مخل تیم ملی برای رسیدن به اهدافش است. به‌همین دلیل با رعایت احترام عنوان کردم که می‌خواهم که ایران را ترک کنم و رابطه دو طرفه را به اتمام برسانم. اگر بخواهم ریز ماجرا را بگویم بی‌شرمانه است. رفتار برخی مسئولان از جمله مدیر ورزشگاه آزادی خصمانه است. اطلاعی ندارم که مدیریت ورزشگاه آزادی تحت‌نظر چه کسی کار می‌کند، اما این رفتارها از دو سال پیش نیز وجود داشت. آن موقع گفتیم که سهوی بوده است، اما وقتی دو سه سال تکرار شد، نشان می‌دهد خصمانه است. ایشان رفتار خصمانه‌ای نسبت به تیم ملی دارند و مدیران مافوق او نیز چنین رفتاری دارند. بازی دوستانه مهمی مقابل مقدونیه داریم ولی با ما یک جلسه هم وقت تمرین در ورزشگاه را ندادند و این مسئله به خاطر تکرار اتفاقات دو سال گذشته اتفاقی نیست. من افسوس می‌خورم و بسیار ناراحتم و باید تاکید کنم ممنون مسئولان پژوهشکده صنعت نفت هستم ولی باید بپذیریم در زمینی غیر استاندارد و تفریحی تمرین می‌کنیم که شاخصه‌های یک زمین فوتبال را ندارد.»


سرمربی تیم ملی درباره اظهار نظرات دکتر شهاب گفت: «کاملا تکذیب می‌‌کنم که بخواهم دکتر شهاب را تنبیه کنم. سه نامه از دکتر سیف و خانلری دریافت کردم. این نامه‌ها و ایمیل‌ها را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارم. تصمیم اینکه به شهاب ماموریت داده شده بود تا به ساختمان ایفمارک برود توسط دکتر سیف بوده است و دلیل اینکه این ماموریت به دکتر شهاب داده شده بود به این دلیل بود که ایشان یک ماموریت خاص داشته است. از دکتر سیف و خانلری نقل قول مستقیم می‌کنم. طبق نوشته آقایان ماموریت دکتر شهاب این بود که از ورود افرادی که دشمن تیم ملی هستند جلوگیری کند و دیگر دلیل این بود که از حکومت تقلبی دکتر هراتیان جلوگیری کند و اجازه ندهد این خانم و اطرافیانش حکمرانی کنند. تصمیمی از طرف من گرفته نشد. ماموریت ایشان عوض شده است و من فقط قبول کردم. اگر هر کسی شک دارد؛ نامه‌های مکتوب اینجا وجود دارد.»


وی درباره بازیکنان جدیدی که به تیم ملی اضافه شدند و تاثیر این اردو در کار تیم ملی اذعان کرد: «هدف ما پیروزی در بازی‌هایمان است. کاری که ما انجام می دهیم این است که در فرآیند تیم ملی کارهای جدیدی انجام می دهیم و نیاز به اردو و بازی‌های بیشتر داریم. در فوتبال یک مطلبی همیشه پابرجاست. قضاوت آخر همیشه در زمین خواهد بود. نتیجه بازی، نتیجه کلی خواهد بود.»


سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: «من هم یک هوادار هستم. فقط به صعود به جام جهانی فکر می‌کنم. نمی توانیم فراموش کنیم که صعود به جام جهانی با توجیه و بهانه امکان پذیر نیست. اگر شما صبحانه یا ناهار نخورید و دو روز بعد این وعده را میل کنید؛ جایگزین خوبی است؟ و کارساز می شود؟ اگر از هواپیما بدون هیچ چتری به پایین بپرید؛ زنده می‌مانید؟ من با تاج برای ماندن در اینجا توافق کردم. چالش بزرگی روبه‌روی خودم دارم و آن هم بردن این تیم به جام جهانی است. برای بنده هر شخصی که رفتار خصمانه‌ای با تیم ملی داشته باشد؛ آن افراد مانند عربستان سعودی و امارات و قطر هستند. وقتی به پرتغال رفتم و تیم ملی را بردم از تیم ملی حمایت کردند. به اردن، عمان، اتریش، استرالیا و .. رفتیم و همه سعی داشتند به تیم ملی کمک کنند ولی مدیر ورزشگاه آزادی فردی است که رفتارش نسبت به تیم ملی خصمانه است.»


وی همچنین بیان داشت: «پنج سال است که در ایران هستم و از شرایط اینجا آگاهم اما مدیر ورزشگاه آزادی پنج دقیقه بعد می‌گوید چمن ورزشگاه بد است و باید ترمیمش کنیم. اینها بهانه‌های مدیر ورزشگاه آزادی است و نمی‌خواهند ورزشگاه را به ما بدهند. امیدوارم رفتار این آقایان درست شود زیرا اولین هدف و آخرین هدف من، رسیدن به جام جهانی است و آن هم از امروز آغاز شده است.»


کی روش در پایان گفت: «از آقای تاج درخوست می‌کنم که دیدار ایران و قطر را در تبریز برگزار کنند زیرا رفتار مسئولان تبریزی بهتر از تهرانی‌هاست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر