صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه تربیت مدرس خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز بین‌المللی پژوهشی ریاضی در دانشگاه تربیت مدرس

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از راه‌اندازی مرکز بین‌المللی پژوهشی ریاضی در دانشگاه خبر داد و گفت: علم ریاضی یک علم پایه و مهم است و هرچه بهای بیشتری به آن داده شود، قطعا در آینده ثمرات آن را خواهیم دید.
کد خبر : 887537

به گزارش گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شصت و یکمین نشست هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس با حضور محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور و سایر اعضای هیات امنا در سالن شورای دانشگاه برگزار شد.

فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه، این نشست هیات امنا را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این نشست موارد اساسی در خصوص بودجه، حسابرسی، موارد ساختاری و .. مطرح شد و بسیاری از دستورات جلسه به تصویب رسید.

در این نشست دانشجو از تصویب راه‌اندازی مرکز بین‌المللی پژوهشی ریاضی در دانشگاه خبر داد و گفت: در این نشست راه‌اندازی مرکز بین‌المللی پژوهشی ریاضی به تصویب رسید و قطعا راه‌اندازی این مرکز، ثمره خوبی برای دانشگاه و کشور خواهد داشت. علم ریاضی یک علم پایه و مهم است و هرچه بهای بیشتری به آن داده شود قطعا در آینده ثمرات آن را خواهیم دید.

 رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: مخبر دانشگاه تربیت مدرس را دانشگاهی دارای توانمندی و ظرفیت‌های بالا عنوان کردند که به عنوان موتور پیشران توسعه کشور می‌تواند همکاری‌های متقابلی با دولت داشته باشد و به دولت کمک نماید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر