صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۲ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

حمله مجدد وزیر تندرو کابینه نتانیاهو به گالانت بر سر جنگ غزه

در ادامه اختلافات شدید میان دو دستگاه سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه، وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم اشغالگر بار دیگر از وزیر جنگ این رژیم انتقاد کرد و خواستار تغییر رویه ارتش در این جنگ شد.
کد خبر : 887476

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در انتقاد از یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم گفت: وزیر جنگ سردرگم و گیج شده است و فقط به عملیات تخریب ادامه می‌دهد.

طبق نوشته روزنامه رأی الیوم، بن‌گویر عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی در غزه را «مسخره» توصیف کرده و گفت که رویه نبرد در نوار غزه باید تغییر کند.

بن گویر تندرو خواستار ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه به هر قیمتی است و حتی با آزادی اسرای صهیونیست درازای آتش‌بس نیز مخالفت می‌کند.

پیش‌ازاین نیز دعواهای لفظی میان گالانت و ایتامار بن گویر در جریان جلسات کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکل‌گرفته بود.

پیش‌تر نیز یائیر لاپید، رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی به وجود اختلافات و بی‌اعتمادی میان دستگاه نظامی و سیاسی این رژیم اذعان کرده بود.

لاپید در سخنانی دراین‌باره گفته بود: هیچ‌گونه اعتمادی میان دو بخش سیاسی و نظامی اسرائیل وجود ندارد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک‌هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر