صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵

عزت‌اللهی: با همه وجود در خدمت تیم‌ملی هستم/ نیم فصل دیگر با روستوف قرارداد دارم

هافبک تیم ملی گفت: بازی با قرقیزستان و مقدونیه بهتر از نبود بازی‌های دوستانه است.
کد خبر : 88688

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سعید عزت‌اللهی قبل از شروع تمرین امروز تیم ملی در مورد شرایط اردوی جاری گفت: سه روز است که به جمع ملی‌پوشان ملحق شده‌ام و خوشبختانه جو بسیار خوبی در اردو حاکم است،دو بازی خیلی خوب در پیش داریم و امیدوارم این مسابقات گامی به جلو برای شرکت در رقابت‌های انتخابی جام جهانی باشد. من هم با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم.»


او درباره نایب‌قهرمانی روستوف در لیگ روسیه و حضور کمتر او در دیدارهای این تیم نسبت به سردار آزمون، اظها‌ر کرد: «خدا را شکر فصل خوبی را با روستوف داشتیم. من یک نیم‌فصل را به دلیل مشکل ITC از دست دادم. در نیم‌فصل دوم در کورس قهرمانی بودیم و مربی تیم کمتر به بازیکنان جوان بازی می داد، اما بردیف سرمربی تیم به من اعتقاد دارد و با نظر مستقیم او جذب روستف شدم. امیدوارم روستوف در فصل جاری به جایگاه بهتری برسد. من یک نیم‌فصل دیگر قرارداد دارم.»


وی در مورد اینکه آیا دیدار مقابل قرقیزستان و مقدونیه خوب است عنوان کرد: «بازی با مقدونیه و قرقیزستان بهتر از این است که بازی تدارکاتی نداشته باشیم. این بازی‌ها حداقل چیزی بوده که فدراسیون فو‌تبا‌ل آن را فراهم کرده است. امیدوارم در شرایطی که بازی تدارکاتی نداشتیم از بازی با مقدونیه و قرقیزستان استفاده کنیم و در آینده به خواسته‌های کادر فنی توجه شود.»




انتهای پیام/

ارسال نظر