صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۴

تهران در سال گذشته قطعی گاز نداشت

سخنگوی شرکت گاز استان تهران گفت: در زمستان گذشته تنها 10 روز سرمای شدید را در استان تهران تجربه کردیم که با آمادگی مطلوب شرکت ملی گاز در زمینه گازرسانی، هیچ‌گونه قطعی یا مشکل در گازرسانی گزارش نشد.
کد خبر : 8868

مجید نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به بهره‌برداری از فاز 12 پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری یکی از بزرگترین فازهای پارس جنوبی، 100 میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور اضافه کرد و اتصال این ظرفیت به شبکه خانگی، باعث شد هیچ مشکلی در گازرسانی به شهروندان بروز ندهد.


او به آمادگی کامل شرکت گاز استان تهران در ایام نوروز نیز اشاره و اظهار کرد: این شرکت به طور کامل آماده خدمت‌رسانی به مردم در این ایام است و شهروندان درصورت بروز هر گونه مشکل در حوزه گاز می‌توانند به صورت 24 ساعته با شماره 194 تماس بگیرند.


به گفته سخنگوی شرکت گاز استان تهران با بهره‌برداری کامل از فازهای پنجم و ششم تقلیل فشار گاز تهران در سال جاری، ظرفیت این ایستگاه‌ها به بیش از دو میلیون متر مکعب خواهد رسید.


وی همچنین میزان ذخایر گاز استان را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: در روزهای پیش‌ رو قطعا با هیچ مشکلی در حوزه تامین گاز روبه‌رو نخواهیم شد و حتی برای شهرهای اطراف تهران و روستاهایی که در مسیرهای کوهستانی واقع شده‌اند نیز تمهیدات لازم درنظر گرفته شده‌است تا شهروندان با خیالی آسوده از تعطیلات خود استفاده کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر