صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۱۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵

کابوسی که وزنه‌بردار المپیکی از آن فرار می‌کند/ نصیرشلال درآستانه از دست دادن المپیک

نواب نصیرشلال مصدوم شد و شاید المپیک را از دست بدهد.
کد خبر : 88667

به گزارش گروه ورزشی آنا، هفته قبل بود که خبر به گوش اهالی رسانه رسید اما کمتر کسی فکرش را می کرد که مصدومیت خیلی جدی باشد.


مرد نقره‌ای المپیک لندن قبل از اعزام تیم ملی وزنه‌‌برداری به اردوی اردبیل، به توصیه تیم پزشکی، آمپول به ناحیه آسیب‌دیده‌‌اش زده تا درد کهنه‌‌اش حداقل تا بعد از بازی های المپیک او را آزار ندهد اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه نواب نه تنها شاید به مسابقات جام فجر نرسد احتمالاً المپیک ریو را هم از دست خواهد داد.


نصیرشلال چهارشنبه شب به تهران بازگشت تا زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌‌برداری پروسه درمانی اش را بگذراند. هنوز چیزی مشخص نیست و پس از انجام معاینات مشخص می شود که نواب به مسابقات می رسد یا اینکه باید با مسابقات المپیک خداحافظی کند؟


خود نواب در این مورد می گوید: «این هم از بدشانسی من است. قبلاً کمرم درد گرفته بود و اصلاً فکر نمی کردم این آسیب‌دیدگی جدی شود. با تشدید دردم آمپول زدم تا با دردم مدارا کنم. داشتم خودم را برای جام فجر آماده می کردم که متأسفانه این اتفاق برایم افتاد.»


او در واکنش به این سؤال که آیا ممکن است به خاطر مصدومیت المپیک را از دست بدهد: «خدا نکند این اتفاق بیفتد. فعلاً به تهران آمده‌ام و دارم فیزیوتراپی می کنم. امیدوارم اتفاق بدی نیفتد و بتوانم هم در جام فجر شرکت کنم و هم خودم را برای المپیک آماده کنم. باید منتظر نظر پزشکان بمانم تا ببینم چه اتفاقی می افتد.»


نواب درباره اینکه اگر به المپیک نرسد، چه واکنشی از خودش نشان خواهد داد هم گفت: «اصلاً نمی خواهم به این موضوع فکر کنم. فعلاً هدفم فقط درمان است و درمان. باید خوب روی این موضوع تمرکز کنم. خودم امید زیادی دارم و هرگز دوست ندارم به کابوسی که گریبان خیلی از ورزشکاران را گرفته است، فکر کنم. من تلاش زیادی برای این روزها کرده‌ام و دوست ندارم به همین راحتی ها فرصت را از دست بدهم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر