صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۱۷ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲
هشدار بدرالدین الحوثی به آمریکا؛

یمن عاشق جنگ مستقیم با آمریکا است نه درگیری با مزدوران منطقه

رهبر انصارالله یمن خطاب به آمریکا، اسرائیل و کشورهای حامی آنها گفت: بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل است و نه درگیری با مزدوران آمریکا.
کد خبر : 886189

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز بعدازظهر (چهارشنبه) در یک سخنرانی تلویزیونی اظهار کرد: اگر آمریکا می‌خواهد با ما جنگ مستقیم کند بداند که منتظریم، بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل است و نه درگیری با مزدوران آمریکا.

وی افزود: امیدواریم کشورهای عربی یک گوشه بایستند و به تماشا بپردازند و اجازه دهند آمریکا و اسرائیل مستقیماً با ما بجنگند. از دولت‌های عربی می‌خواهیم خودشان را همراه با آمریکا دچار درگیری نکنند. 

رهبر انصارالله یمن همچنین تأکید کرد: اگر آمریکا قصد درگیری با ملت ما را داشته باشد، سناریویی بدتر از افغانستان و ویتنام را تجربه خواهد کرد. آمریکا نباید تصور کند که ضربات پراکنده وارد می‌کند و کار به پایان می‌رسد بلکه به شکل کامل درگیر خواهد شد.

بدرالدین الحوثی با تأکید بر اینکه به آمریکا هشدار می‌دهیم که مرتکب حماقت نشود، ادامه داد: هرگونه حمله آمریکایی به کشورمان را پاسخ خواهیم داد و ناوشکن‌ها و کشتیرانی آمریکایی را به هدفی برای موشک‌ها و پهپادهایمان تبدیل خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر