ارائه پوشش بیمه به تمامی محصولات گلدیران
به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت صنایع گلدیران از سال 1384 شروع به فعالیت کرد و در طی این سالها به عنوان یکی از شرکتهای معتبر این صنعت در بین مصرفکنندگان شناخته میشود. تجربه همکاری بینالمللی با برند ال جی و تولد برند ملی جی پلاس دو نقطه عطفی است که در مسیر رشد شرکت صنایع گلدیران همواره الهامبخش بوده و هست. استراتژی اصلی شرکت صنایع گلدیران در خدمت کیفیت محصولات، جلب رضایت مشتریان و تلفیق سبک زندگی مدرن ایرانی قرار دارد.
رویکرد شرکت صنایع گلدیران در این سالها همواره آیندهنگرانه و پیشرو بوده است. رویکردی که ضمن بهرهمندی از تجربیات گذشته در راستای تحقق ارزشهای ذیل در سازمان اتخاذ میشود:
ارزشهای معنوی و اخلاقی به اندازه تاریخ فعالیت گلدیران قدمت دارند و با تولد برند جی پلاس، این فعالیتهای اخلاق مدارانه، تعالیبخش و انسان دوستانه با اهتمام ویژه دنبال میشود. ارتقای سطح زندگی ایرانیان با ارائه تجربه استفاده از فنآوری روز دنیا، تعهد و پایبندی به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش، ایجاد بالاترین حس اعتماد در ذهن مخاطبان، ایجاد تنوع در سبد محصولات و ارائه آن با قیمت مناسب، ایجاد روابط پایدار با شرکای داخلی و خارجی و توسعه سهم بازار از طریق گسترش کانالهای فروش.
از دیگر ارزشهای شرکت صنایع گلدیران در کنار تکریم مقام کارمند، تولید محصول در شان خانواده ایرانی، کمک به ایجاد اشتغال پایدار و اشتغالزایی برای افراد توان یاب هست.
افزایش عمق تولید
دلیل اساسی و استراتژیک فعالیتهای شرکت صنایع گلدیران از دیرباز تا کنون، تمرکز بر افزایش عمق تولید داخل محصولات است. شرکت صنایع گلدیران با هدف کاهش ارزبری تولید، مدیریت ریسک تأمین و توسعه واحدR&D در حال حاضر اقدام به توسعه بومیسازی محصولات نموده است. هدف این برنامه طی سالهای آتی و در گروههای محصولی مختلف شرکت، کاهش سهمتری ارزی به شکل محسوس و ایجاد استقلال تولید برای شرکت و گامی اساسی به سمت تولید ملی و کالای ایرانی است. علاوه بر گامهای بلند تیم تحقیق و توسعه شرکت صنایع گلدیران، گلدیمکس (دفتر چین) نیز بازوی توانمند دیگری است که به انتقال تکنولوژی و بومیسازی دانش تولید، کمک میکند.
شرکت صنایع گلدیران اهدافی را ترسیم کرده که در راه رسیدن به آنها به کمک سالها تجربه موفق ناشی از همکاری با برندهای بینالمللی و تخصص نیروهای بومی گامهای استواری برداشته است. برخی از اهداف ترسیم شده شرکت صنایع گلدیران شامل : افزایش عمق تولید محصولات تا رسیدن به مرحله خودکفایی، افزایش کیفیت تولید محصولات و مزیتهای رقابتی آن، ارتقای سهم بازار، گسترش و تکمیل سبد محصولات لوازمخانگی و گسترش خطوط و ظرفیت تولید در سالهای آتی.
مأموریت شرکت صنایع گلدیران، شرکت صنایع گلدیران شرکت فعال گروه در حوزه تولید، ارائه خدمات تولیدی و تحقیق و توسعه با قابلیت عرضه محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سایر محصولات الکترونیکی است که از طریق همکاری با شرکتهای بینالمللی در انتقال و استفاده از تکنولوژیهای به روز، وظیفه ارزشآفرینی و ارتقا جایگاه برند با ارائه محصولات با بهترین کیفیت، قیمت رقابتی و مطابق با ترجیحات مصرفکنندگان در ایران و کشورهای منطقه را بر عهده دارد. همچنین شرکت صنایع گلدیران این مسئولیت را برای خود قائل است که از نظر مالی بازدهی مناسبی را برای سهامداران فراهم آورده و رشد بلندمدت را برای ایشان تضمین نموده و بدین ترتیب نسبت به محیط و جامعه به تعهدات خود عمل نماید.
تولید؛ مهمترین برنامه عملیاتی گلدیران است که در دو سایت تولیدی کاسپین و سیرجان، از همان ابتدای فعالیت شرکت صنایع گلدیران، انجام میشود. سایت تولیدی سیرجان با مساحت 15 هزار مترمربع و زیربنای 80 هزار مترمربع ادای-تولیدی شامل کارخانههای تولید انواع بردهای الکترونیکی، تلویزیون، یخچالفریزر و ساید بای ساید هست. در این سایت فعالیتهایی از قبیل تولید پوسته داخلی درب و بدنه یخچال، تولید ورقهABS از مواد اولیه خام و کنترل کیفی بردهای الکترونیکی صورت میگیرد.
در سایت کاسپین که مساحت آن 80 هزار مترمربع است و شامل زیربنای 35 هزار مترمربع اداری – تولیدی است، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و جاروبرقی تولید میشود. در این کارخانهTUB وDRUM و بدنه ماشین لباسشویی تولید میشود. دستگاه پرس 400 تن و خطوط تولید مایکرو ویو و جاروبرقی از دیگر قابلیتهای این کارخانه هستند.
ورود به فرابورس؛ در سال 1401 با ورود شرکت صنایع گلدیران به بازار سرمایه، فروشی نزدیک به 3000 میلیارد تومان را به دست آوردیم؛ این عدد نشانگر رشد بیش از 2 برابر نسبت به سال 1400 بوده است. با ورود سهام شرکت گلدیران به فرابورس، ارزش این مجموعه حدود 2500 میلیارد برآورد شد که ارزش هر سهم آن 650 تومان قیمت بوده است. یکی از ارزشهای گلدیران که همواره در فعالیتها و اقدامات گوناگون بر آن تأکید است، شفافیت هست، با ورود به عرصه بورس گامی دیگر به سمت شفافیت و صداقت که ارزشهای نهادینه گلدیران هستند، برداشته شد.
مسئولیتهای اجتماعی؛ تعهد کسبوکار گلدیران برای ایجاد خطمشی، فرایندها و اقداماتی است که با اخلاق و ارزشها در شرکت همسو هستند و فراتر از کسب درآمد و سود هست. به عبارتی تعهد کسبوکار شرکت صنایع گلدیران برای دنبال کردن اهدافی که به سود مردم، جهان و خود شرکتها است. شرکت صنایع گلدیران با اهتمام ویژه نسبت به امور اخلاقی، زیستمحیطی و انسان دوستانه همواره در تلاش بوده است تا نقش سازمان شهروندی خود را بهطور مؤثر در جامعه ایفا کند.
بیمه لوازمخانگی؛ شرکت صنایع گلدیران همواره در حوزه خدمات و کیفیت محصولات پیشتاز و نوآور بوده است. یکی از خدمات مذکور بیمه لوازمخانگی کلیه محصولات (نهفقط جی پلاس) برای اولین بار در کشور بوده است. تمامی محصولات صوتی تصویری و لوازمخانگی جی پلاس، علاوه بر گارانتی با خدمات بیمه ارائه میشوند. شکستگی، آب خوردگی، سرقت و آسیبهای ناشی از بلایای طبیعی؛ همه مواردی هستند که مشمول این بیمه میشوند. خدمات بیمه لوازمخانگی محصولات جی پلاس بلافاصله پس از نصب توسط تکنسینهای گلدیران، فعال خواهد شد.
انتهای پیام/