صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۴ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

معرفی نفرات برتر بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، نفرات برتر این دانشگاه در بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت را معرفی کرد.
کد خبر : 885572

حجت‌الاسلام احمد ربانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی با حضور اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی در پنج رشته حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و مداحی و در دو بخش جداگانه خواهران و برادران برگزار شد که با ارزیابی داوران و استادان استانی، ۱۸ نفر به‌عنوان منتخبان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در سه سطح مقدماتی، استانی و کشوری است که نفرات برتر بخش مقدماتی واحد‌های دانشگاهی برای مرحله استانی معرفی شده و پس از رقابت، نفرات منتخب مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی با اعلام نفرات برتر در بخش استادان گفت: در بخش استادان رشته قرائت تحقیق ابوطالب نیساری مقام دوم، قرائت تحقیق مجید رمضانی کاوانلو، محمد نصیری و مهدی سعادی به ترتیب مقام اول تا سوم و در بخش استادان اعظم رحیمی در رشته قرائت ترتیل مقام سوم را کسب کردند.

ربانی متذکر شد: در بخش کارکنان هم علی اوسط نامور و محمد الهی در قرائت تحقیق، در رشته قرائت ترتیل بخش خواهران فاطمه عبدالهی و در بخش اذان نیز علی محمد فاضل‌پور به‌عنوان نفرات برتر در دو بخش کارکنان خواهر و برادر معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: حمید ساعدی و محمود کیان‌منش در بخش دانشجویی و رشته قرائت ترتیل به ترتیب حائز مقام‌های اول و دوم شدند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی متذکر شد: زهرا نوررسته، فاطمه رحیمی و نسترن قلی‌زاده در رشته قرائت تحقیق، مبینا خراسانی حفظ پنج جزء، آمنه فخرایی در بخش حفظ ۱۰ جز و حمیده شادمهر در رشته مداحی به‌عنوان نفرات منتخب بخش دانشجویی خواهران شناخته شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر