صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان آثار نامزد دریافت جایزه مصطفی ۲۰۲۵ اعلام شد

آثار نامزد ششمین دوره از جایزه مصطفی از سوی دانشگاه ها، مراکز علمی معتبر، انجمن­‌های علمی و فناوری و مراکز رشد، آکادمی­‌های علوم کشور‌های اسلامی، پارک‌های علم و فناوری به دبیرخانه این جایزه جهانی معرفی می‌شوند.
کد خبر : 885432

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، آثار نامزد جایزه مصطفی در سه حوزه علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم و فناوری زیستی و پزشکی و همچنین علوم پایه و مهندسی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

این جایزه در دو بخش؛ برگزیدگان جایزه مصطفی و برگزیدگان مقیم کشور‌های اسلامی جایزه مصطفی به صورت فردی و یا گروهی؛ به مسلمانان جهان و یا اتباع ۵۷ کشور اسلامی، بدون محدودیتی در سن، جنس و یا دین و مذهب اعطا می‌شود.

آثار نامزد جایزه مصطفی با تمرکز بر سطح برجستگی سه اصل، با اولویت اثر، تاثیر اثر و صاحب اثر از سوی اشخاص حقوقی معتبر در حوزه‌های علمی و فناوری شامل دانشگاه ها، مراکز علمی، انجمن­‌های علمی و فناوری، فرهنگستان‌های علوم، پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری و یا از سوی اشخاص حقیقی برتر در حوزه‌های مرتبط، شامل سایر دانشمندان و فناوران به دبیرخانه این جایزه جهانی معرفی می‌شوند. برگزیدگان، در ششمین «هفته جایزه مصطفی» علاوه بر دریافت لوح و مدال جایزه، هدیه‌ای ویژه را به صورت نقدی، بر اساس نیاتی متعالی از خیرین و واقفین دوراندیش، در آیینی باشکوه و با حضور شخصیت‌های بین المللی دریافت می‌کند.

مهلت اشخاص حقیقی و حقوقی علمی و فناوری برای معرفی و ارسال آثار نامزد در این دوره از اعطای جایزه مصطفی تا روز شنبه، ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ (۳۱ آگوست ۲۰۲۴) اعلام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر