صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرزند شهید صیاد شیرازی:

خوشحالم که بعد از ۴۴ سال دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین تشکیل شد

فرزند شهید صیاد شیرازی در جلسه دادگاه سازمان منافقین گفت: این دادگاه بعد از ۴۴ سال تشکیل شده و حرکت خوبی است که انجام می‌شود و از قوه قضاییه تشکر می‌کنم.
کد خبر : 884576

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی صیاد شیرازی، فرزند شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران حاضر در جلسه دادگاه منافقین، گفت: برگزاری این دادگاه، کار ارزنده و خوبی است که برای دفاع از حقوق خانواده‌های معزز شهیدان ترور و اهمیت جریان منافقین و مجاهدین خلق شروع شده است.

وی افزود: بعد از ۴۴ سال این دادگاه تشکیل شده و حرکت قوی و حقوقی خوبی است که انجام می‌شود و از قوه قضاییه تشکر می‌کنم، ان شاءالله به نحو احسن پیش برود.

فرزند شهید صیاد شیرازی افزود: همچنان که در دادگاه اعلام کردیم و حال هم اعلام می‌کنیم، محکومیت کامل جریان منافقین و مجاهدین خلق و دستگیری عوامل تروریستی آن‌ها را خواستاریم، زیرا کماکان برخی پرونده‌های این گروهک تروریستی مفتوح است از جمله پرونده پدر بزرگوارم شهیدسپهبد صیاد شیرازی و دیگر شهدای ترور.

وی گفت: پرداخت خسارات مادی و معنوی که به خانواده شهدای عزیز و نظام جمهوری اسلامی وارد شد را مطالبه کرده و می‌کنیم و وظیفه و تکلیف الهی است که باید به نحو احسن انجام شود. امیدوارم همانطور که در گذشته نتیجه خوب داشته در حال و آینده هم نتیجه مطلوبی داشته باشد و این دادگاه مقدمه‌ای برای دادگاه بین المللی لاهه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر