صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۷ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲
هفته پژوهش ۱۴۰۲؛ (۱۵)

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در جمع ۵ پژوهشگر برتر استان بوشهر

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر که ۱۶ مقاله علمی و پژوهشی، پنج کتاب و یک طرح بین‌المللی با سازمان ملل را در کارنامه دارد در جمع ۵ پژوهشگر برتر استان بوشهر قرار گرفت.
کد خبر : 884060

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار و نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این دانشگاه برپا شد.

در این مراسم از فعالیت‌های پژوهشی پنج پژوهشگر برتر استان بوشهر در حوزه علوم انسانی و هنر، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، علوم پزشکی و دستگاه‌های اجرایی از جمله فاضل امیری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تجلیل شد.

در این آیین از عضو هیئت علمی گروه مهندسی محیط‌زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در بخش کشاورزی و منابع طبیعی تجلیل شد.

امیری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در حاشیه این مراسم به خبرنگار آنا گفت: چاپ ۹ مقاله Q۱ و ۹ مقاله Q۲، چاپ ۱۶ مقاله علمی و پژوهشی، تألیف پنج کتاب و انجام یک طرح بین‌المللی با سازمان ملل به‌عنوان فعالیت‌های بنده در یک سال گذشته است.

در این مراسم از پژوهشگران، فناوران، اعضای هیئت علمی برتر در ارتباط با صنعت و جامعه، واحد‌های تحقیق و توسعه و دستگاه‌های پژوهش و فناوری برتر استان بوشهر هم تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر