صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می‌کند؛

همایش ملی پایداری در محیط‌های انسان ساخت

«همایش ملی پایداری در محیط‌های انسان ساخت» 15 و 16 آذر، توسط دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار می‌شود.
کد خبر : 882866

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محیط انسان‌ساخت به فضا‌های ساخته‌شده به دست انسان اشاره دارد. این فضا‌ها زمینه فعالیت و زیست انسان را شامل می‌شوند و برای برآوردن خواسته‌ها و نیاز‌های انسان کاربرد دارند.

به طور کلی این موضوع مجموعه ساختمان‌های سنتی، شهرها، زیرساخت‌های عمومی، حمل‌ونقل، فضای باز و همچنین اجزای مفهومی‌تر مانند زمین‌های کشاورزی، رودخانه‌های سد سازی شده، مدیریت حیات وحش و حتی جانوران اهلی را نیزدربر می‌گیرد.  

با توجه به رشد روز افزون محیط‌های شهری و مهاجرت از روستاها به شهرها طراحی و برنامه‌ریزی برای داشتن محیط‌های انسان ساخت مناسب و کارا هر روز بیش از پیش احساس می‌شود.

در این راستا دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) همت به برگزاری همایش ملی پایداری در محیط‌های انسان ساخت کرده‌است.

همایش ملی پایداری در محیط‌های انسان ساخت توسط دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با هدف توسعه‌ همزمان مبانی نظری در زمینه‌های معماری و شهرسازی و مهارت‌های فنی مورد نیاز فعالین و علاقه‌مندان برگزار می‌شود. این همایش جهت نیل به هدف مذکور علاوه بر دریافت، داوری و ارائه مقالات علمی مرتبط با محور‌های همایش، کارگاه‌های علمی – عملی را جهت افزایش توانمند‌های حرفه‌ای و اجرائی مد نظر دارد.
محور‌های همایش به صورت جامع و گسترده تعریف شده تا امکان حضور تمامی علاقمندان در کنار یکدیگر و تبادل نظر در زمینه‌های مختلف فراهم شود. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر