صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۵ - ۱۰ آذر ۱۴۰۲
معاون وزیر علوم در جمع زوج‌های جوان:

گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی عزم جدی دولت است

کلانتری با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم در حل مشکلات جوانان به ویژه در زمینه ازدواج گفت: ازدواج می‌تواند بسیاری از مسائل دیگر را در جامعه حل کند و اقدام به گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی در همین راستا صورت گرفته است.
کد خبر : 882298

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جشنواره ملی فرهنگی و آموزشی «زوج مانا» امروز با معرفی و تقدیر از زوج‌های برتر در هتل فدک مشهد به کار خود پایان داد.

عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم بر عزم جدی دولت سیزدهم نسبت به ازدواج جوانان تأکید کرد و گفت: اولویت دولت در مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه مسئله ازدواج است، چراکه معتقدیم ازدواج می‌تواند بسیاری از مسائل دیگر را در جامعه حل کند و اقدام به گسترش خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی در همین راستا صورت گرفته است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران هم در این مراسم از زنان به‌عنوان کنشگران اصلی در عرصه خانواده و اجتماع یاد کرد و افزود: هنر بانوان کشور ما این است که تار و پود رسالت خانوادگی و اجتماعی خود را چنان ماهرانه در هم می‌پیچند که خللی در هیچ یک از این حوزه‌ها ایجاد نشود.

مریم اردبیلی با بیان اینکه خانواده، جایگاه محوری در رشد و تعالی اعضای خود دارد و بخشی لاینفک از وجود افراد به شمار می‌رود، افزود: هیچ نهادی ارزشمندتر از نهاد مقدس خانواده نیست و جوانانی که بین ازدواج و قعالیت‌های اجتماعی تردید دارند، بدانند این دو در یک راستا بوده و با درایت و برنامه‌ریزی می‌توان به هر دو پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر