صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۰ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲

تشکیل کانون خیّرین در دانشگاه آزاد میاندوآب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از تشکیل کانون خیّرین در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 881662

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هماهنگی حوزه معاونت آموزش با حضور پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، مدیران حوزه آموزش و مدیران گروه‌های آموزشی با هدف هماهنگی فعالیت‌های آینده حوزه آموزش و برگزاری امتحانات میان‌ترم برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این نشست با قدردانی از مدیران و پرسنل معاونت آموزش در برگزاری منظم کلاس‌های آموزشی به بیان جایگاه استادان در پیشرفت این دانشگاه اشاره و بر ضرورت برقراری زیرساخت‌های مناسب آموزشی، ارتقای سطح کیفیت آموزش به مشارکت هیئت علمی و دانشجو در تمامی زمینه‌ها تأکید کرد.

خدایی با بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه بهبود معیشت استادان و کارکنان با تأکید بر اهمیت مشارکت در طرح‌های برون‌دانشگاهی درآمدزا مطرح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با نهاد‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد، استادان باید از طرح‌های برون‌دانشگاهی استقبال کنند.

وی از تشکیل کانون خیّرین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب خبر داد و تشریح کرد: مدیران گروه‌های آموزشی و استادان باید تجارب خود را در عرصه فعالیت‌های شغلی و علمی بیش از پیش مدنظر قرار دهند تا از آنان در زمینه مهارت‌آموزی دانشجویان و تحقق شعار «هر دانشجو، یک مهارت» بهره‌مند شویم.

برگزاری هرچه بهتر امتحانات و ایجاد روحیات عالی برای دانشجویان در سر جلسه امتحانی، حضور به‌موقع و منظم استادان در سر کلاس‌های آموزشی، تکریم دانشجو و برخورد شایسته در محیط دانشگاه، اعتمادسازی بین خانواده‌ها برای ادامه تحصیل فرزندانشان در دانشگاه آزاد اسلامی، هویت‌سازی جایگاه رفیع دانشگاه در جامعه، به‌روزرسانی چارت سازمانی دروس، توجه به کیفیت و جذب حداکثری دانشجو از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر