صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۵ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

آیا امکان رزرو تور گرجستان پاییز لحظه آخری وجود دارد؟

در این مطلب همه چیز را درباره تور گرجستان پاییز از نوع لحظه آخریش را بررسی خواهیم کرد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به دست آورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
کد خبر : 880935

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کشور گرجستان یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر خارجی در میان ایران محسوب می‌شود. از میان دلایل این محبوبیت می‌توان به نزدیکی به ایران، هزینه پایین نسبت به دیگر مقاصد خارجی، طبیعت بکر و زیبا و جاذبه‌های تاریخی منحصربه‌فرد اشاره کرد. بیشتر افرادی که این کشور را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند ابتدا به یکی از شهرهای تفلیس یا باتومی می‌روند و از آنجا برای بازدید از جاذبه‌های گرجستان برنامه‌ریزی می‌کنند. به‌طورکلی سفر به گرجستان مقرون‌به‌صرفه است؛ اما اگر باز هم می‌خواهید هزینه سفرتان را کاهش دهید، یکی از راه‌های آن استفاده از تور لحظه آخری است. در این مطلب همه چیز را درباره تور گرجستان پاییز از نوع لحظه آخریش را بررسی خواهیم کرد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به دست آورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی تور گرجستان پاییز لحظه آخر

باید بدانید که گرجستان در طول فصل پاییز جذابیت‌های زیادی برای سفر دارد. این جذابیت‌ها هم شامل فستیوال‌هایی مانند جشن ملی تفلیس می‌شود و هم برخی جاذبه‌های طبیعی را در برمی‌گیرد که در فصول سرد چهره زیباتری از خود را به مسافران نشان می‌دهند.

اگر دوست دارید در فصول سرد سال به گرجستان سفر کنید، می‌توانید آفر گرجستان را برای  پاییز یا زمستان از وب‌سایت لحظه آخر رزرو نمایید. برای این کار کافی است مقصد موردنظرتان را در این وب‌سایت جستجو کنید؛ تورهای مختلف را با هم مقایسه نمایید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تورهای لحظه آخری اگرچه نسب به تورهای معمولی ارزان‌تر هستند؛ اما درباره آنها باید این نکته را بدانید که زمان زیادی برای برنامه‌ریزی سفرتان نخواهید داشت؛ زیرا از رزرو تور تا لحظه پرواز نهایتاً یکی دو روز طول می‌کشد؛ بنابراین هنگامی که چمدانتان را بسته‌اید و کاملاً برای سفر آماده هستید، آفر دقیقه نودی خود را رزرو کنید.

راهنمای سفر به گرجستان

چه بخواهید با تور لحظه آخری به گرجستان سفر کنید و چه تصمیم بگیرید تور معمولی رزرو کنید، باید قبل از سفر اطلاعاتی درباره این کشور به دست آورید. در راهنمای سفر به گرجستان باید به فاکتورهای مختلفی دقت کنید. در ادامه این فاکتورها را به‌صورت مختصر و مفید بررسی خواهیم کرد؛ اما اگر دوست دارید مفصل‌تر درباره این موضوع بدانید سری به مقاله راهنمای سفر به گرجستان در وب‌سایت لحظه آخر بزنید.

نوع سفر را انتخاب کنید

سفر به گرجستان هم می‌تواند به‌صورت زمینی انجام شود و هم می‌تواند با هواپیما باشد. در صورت سفر زمینی (با اتوبوس یا قطار) باید از یکی از کشورهای ارمنستان، ترکیه یا آذربایجان عبور کنید و سپس وارد گرجستان شوید؛ زیرا این کشور با ایران مرز مشترک ندارد. برای سفر هوایی هم می‌توانید از شهرهایی همچون تهران، تبریز، اصفهان و... پرواز خود را رزرو نمایید و از فرودگاه این شهرها وارد خاک گرجستان شوید.

به شرایط آب و هوایی دقت کنید

گرجستان پاییزها و زمستان‌های سرد و بهارها و تابستان‌های مطبوعی دارد؛ بنابراین اگر در فصول سرد به این کشور سفر می‌کنید حتماً لباس گرم و بارانی با خود بردارید تا در صورت سرد شدن بیش از اندازه هوا لباس کافی داشته باشید. حتی بردن یک لباس گرم برای سفر بهاری هم توصیه می‌شود؛ چون ممکن است هوا به‌صورت ناگهانی سرد شود.

به فرهنگ مردم گرجستان احترام بگذارید

مردم گرجستان بسیار مهمان‌نواز هستند اما مانند هر جای دیگر عقاید و رسوم خود را دارند. حواستان باشد که در طول سفر همان‌طور که آنها به شما احترام می‌گذارند، شما هم حتماً آداب رسوم این مردم را محترم شمارید.

لیستی از جشنواره‌های گرجستان داشته باشید

در کشور گرجستان جشنواره‌های زیادی برگزار می‌شود که اکثر این جشنواره‌ها همراه با جشن و پایکوبی است. لیستی از این فستیوال‌ها داشته باشید تا بتوانید تاریخ سفرتان را با یکی از آنها هماهنگ کنید و یک لذت دوچندان را در طول این سفر تجربه نمایید.

جاذبه‌هایی که می‌خواهید ببینید را مشخص کنید

قبل از سفر لیستی از جاذبه‌های گرجستان در بیاورید تا در طول سفر دقیقاً بدانید که قرار است کجاها را ببینید و برای آن برنامه‌ریزی کنید. به جز تفلیس و باتومی این کشور چند شهر گردشگری دیگر مانند کوتائیسی، متسختا، گوری و... نیز وجود دارد که در یک روز هم می‌توان از آنها بازدید کرد. اگر بتوانید زمانی را هم برای دیدن این شهرها کنار بگذارید لذت سفرتان دوچندان خواهد شد. در سفر پاییزی دیدن تفلیس و شهرهای تاریخی، بیشتر از باتومی توصیه می‌شود؛ زیرا باتومی یک شهر ساحلی است و در فصول سرد سال نمی‌توان تفریحات ساحلی در گرجستان انجام داد.

رزرو تور گرجستان لحظه آخری فقط در لحظه آخر

همان‌طور که بالاتر هم اشاره شد، تور گرجستان را می‌توانید به‌صورت لحظه آخری بگیرید تا هزینه سفرتان کاهش پیدا کند. منظور از تورهای لحظه آخری آفرهایی است که زمان زیادی تا تاریخ پروازشان باقی نمانده؛ اما هنوز ظرفیتشان پر نشده است و به همین دلیل هم ارزان‌تر از تورهای معمولی هستند. اما چرا این تورها را فقط باید از وب‌سایت لحظه آخر دریافت کنید؟ زیرا این پلتفرم مرجع تخصصی گردآوری تورهای معمولی و لحظه آخری است و این امکان را برای خریداران ایجاد کرده است تا بتوانند تورهای برنامه‌ریزی شده توسط آژانس‌های مختلف را با هم مقایسه کنند و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشند. لحظه آخر با 10 سال سابقه درخشان در زمینه گردشگری بهترین تورهای لحظه آخری به مقصد گرجستان را به شما نمایش خواهد داد.

نتیجه گیری

در این مطلب درباره رزرو تور گرجستان پاییز لحظه آخری صحبت کردیم و بهترین راه برای تهیه آن را نیز به شما پیشنهاد دادیم. اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید و برای برنامه‌ریزی درست به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید هر اطلاعاتی را که درباره این کشور و شهرهای گردشگری‌اش یعنی تفلیس و باتومی لازم دارید؛ از وب‌سایت لحظه آخر پیدا کنید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید. 

انتهای پیام/

ارسال نظر