صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۶ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲

نامه رئیسی به سران ۵۰ کشور برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به سران ۵۰ کشور جهان خواستار هم‌صدایی و هماهنگی کشور‌های آزاده مستقل در فشار آوردن به رژیم صهیونیستی برای توقف جنایات در غزه شد.
کد خبر : 880192

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نامه خود به سران ۵۰ کشور جهان، ضمن اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بیش از ۱۴ هزار نفر و تخریب زیرساخت‌ها در نوار غزه طی بیش از ۴۰ روز گذشته محکوم کرد. 

وی با انتقاد از رویکرد برخی دولت‌های غربی در اعمال استاندارد‌های دوگانه و نادیده گرفتن عامدانه اصول انسانیت و اخلاق و حقوق، تاکید کرد: انتظار از کشور‌های آزادی‌خواه و مستقل، به ویژه کشور‌های اسلامی این است که در عرصه‌های دیپلماتیک و اقتصادی، با رویکرد منسجم و واحد، ضمن فشار بر این رژیم اشغالگر، زمینه‌ساز توقف جنایات این رژیم در کشتار غیرنظامیان و پایان محاصره غزه شوند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در این نامه به همتایان خود با تاکید بر اینکه امروز روز آزمون الهی و انسانی همه دولت‌هاست، از کشور‌ها خواسته است که با به‌کار‌گیری همه ابزار‌های موجود برای فشار ازجمله توقف همکاری‌ها و ارتباطات تجاری و سیاسی با رژیم صهیونیستی، نقش برجسته‌تری در توقف این جنایات ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر