صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲

محمودعباس خواستار توقف فوری حملات به غزه شد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری هشدار داد و خواهان توقف فوری نسل‌کشی ساکنان نوار غزه شد.
کد خبر : 879849

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه رأی الیوم گزارش داد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی خطاب به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواهان مداخله فوری برای توقف نسل‌کشی و همچنین کمک‌رسانی به ساکنان غزه شد.

وی در جریان سخنرانی تلویزیونی خود خطاب به بایدن گفت: رئیس‌جمهور آمریکا با توجه به جایگاه بین‌المللی این کشور مسئولیت ویژه‌ای در قبال تحولات منطقه و تأثیرگذاری بر مقام‌های اشغالگر دارد و باید برای توقف فوری حمله‌ها علیه نوار غزه و کمک‌رسانی به مردم این منطقه وارد عمل شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه داد: تجاوزهای عناصر اشغالگر و اقدامات تروریستی شهرک‌نشینان علیه ساکنان کرانه باختری و قدس نیز که ممکن است به یک انفجار قریب‌الوقوع بیانجامد باید متوقف شود.

عباس اضافه کرد: ملت فلسطین حق دارد در سرزمین خود با آزادی و کرامت زندگی کند. فلسطینی‌ها در سرزمین خود ایستادگی خواهند کرد تا به حقوق مشروعشان در خصوص استقلال و تشکیل کشور مستقل به مرکزیت قدس دست پیدا کنند.

وی گفت: کشتار مردم ما فراتر از صبر و تحمل انسانی است. آمریکا منتظر چیست؟ این میزان خون‌ریزی و نسل‌کشی برای بیدار شدن وجدان جهانیان کافی نیست؟

انتهای پیام/

ارسال نظر