صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۶ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲

تجهیز ۱۱۰ بیمارستان با حمایت هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی

رئیس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران از تجهیز بیش از ۱۱۰ بیمارستان و مراکز جدیدالاحداث به ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار خبر داد.
کد خبر : 879748

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسین صفوی، با اشاره به تجهیز مراکز درمانی سراسر کشور اظهار کرد: همواره خدمت‌رسانی به بیماران جزو رسالت‌های اساسی هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران بوده است.

وی افزود: در این راستا علاوه بر تجهیز بیمارستان‌های جدیدالاحداث معرفی شده توسط معاونت درمان وزارت بهداشت، ما در حال تجهیز بخش‌های مراقبت‌های ویژه قلبی و تنفسی، درمانگاه‌ها، بلوک های زایمانی، اتاق های عمل بخش مراقبت‌های ویژه اطفال، تجهیز مراکز تصویربرداری، بخش‌های اورژانس، درمانگاه های تخصصی و کسری تجهیزات بیمارستان ها هستیم.

رئیس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران یادآور شد: با توجه به مفاد ماده ۱ قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب مجلس شورای اسلامی، برنامه ریزی به منظور توزیع متناسب امکانات بهداشتی و درمانی با تاکید بر رفع نیاز مناطق محروم و نیازمند و فراهم کردن تسهیلات لازم برای برخورداری همگان از خدمات درمانی از وظایف وزارت بهداشت برشمرده شده و هیئت امنای صرفه جویی ارزی بر این اساس نسبت به تجهیز مراکز درمانی در مناطق محروم اقدام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر