صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
دو خبر/

حضور استادیار واحد علوم دارویی در سومین کنفرانس بین‌المللی علوم دارویی

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد واحد علوم دارویی صنایع غذایی با گرایش زیست فناوری از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با هدف ارتقای سطح دانش علمی دانشجویان بازدید کردند.
کد خبر : 87971

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این بازدید به سرپرستی مهندس پریسا زیارتی مدیر گروه علوم و صنایع غذایی و با دکتر مصلحی شاد، دکتر میردامادی و دکتر رستمی و به منظور پاسخگویی به سوالات دانشجویان و بیان توضیحات لازم در ارتباط با پایلوت، کلکسیون میکروبی و مجموعه آزمایشگاه‌های این سازمان انجام شد.


دانشجویان مقطع کارشناسی گروه علوم و صنایع غذایی که واحد صنعت گوشت را در این ترم و ترم گذشته گذرانده بودند نیز از کارخانه پویا پروتئین بازدید کردند.


در این بازدید دانشجویان از صنعت بسته‌بندی گوشت قرمز و سفید و تولید سوسیس و کالباس از نزدیک آشنا شدند.


حضور استادیار واحد علوم دارویی در سومین کنفرانس بین‌المللی علوم دارویی



به گزارش آنا، دکتر سولماز غفاری، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی در سومین کنفرانس بین‌المللی علوم دارویی شهر آتن شرکت و سخنرانی خود را با موضوع Preparation and Evaluation of Sustained Release Curcumin Loaded Solid Lipid Nanoparticles ارائه کرد.


این کنفرانس 2-5 می 2016 مصادف با 13- 16 اردیبهشت 1395 در شهر آتن کشور یونان از سوی Athens Institute for Education and Research برگزار شد.


در این کنفرانس طبق برنامه از پیش اعلام شده سخنرانی‌هایی در بخش‌های Recent Trends in Modern Pharmaceutical Chemistry and Analysis، Emerging Trends in the Field of Pharmacognosy، An International Symposium on Diabetes، Diabetes, Obesity and Nutrition، Health Care Current and Emerging Issues، Medicinal Plants and Current Research، Trends in Drug Delivery and Formulating Development II ارائه شد شد که در هر بخش به‌طور متوسط دستاورد چهار محقق به شکل شفاهی بیان شد.


غفاری در ابتدای سخنان خود کشور ایران، شهر تهران و واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی را معرفی و پس از آن نتایج تحقیقات خود را بیان کرد.


وی شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی را فرصتی برای شناساندن واحد علوم دارویی و ایجاد شرایط همکاری‌های تحقیقاتی بین‌المللی دانست و ابراز امیدواری گرد که با حضور پر رنگ نمایندگان واحد علوم دارویی در مجامع بین‌المللی، برگ‌های زرینی در سوابق این واحد ثبت پود.


انتهای پیام/

ارسال نظر