صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۱ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲

بازدید نمایندگان وزارت بهداشت از تجهیزات اتاق عمل دانشگاه آزاد اصفهان

نمایندگان بورد کشوری تکنولوژی اتاق عمل با حضور در دانشگاه آزاد اصفهان از دانشکده پرستاری و مامایی و امکانات و تجهیزات رشته تکنولوژی اتاق عمل این دانشکده بازدید کردند.
کد خبر : 879090

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با بزرگداشت روز اتاق عمل، نمایندگان بورد کشوری تکنولوژی اتاق عمل وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از دانشکده پرستاری و مامایی و امکانات و تجهیزات رشته تکنولوژی اتاق عمل این دانشکده بازدید کردند.

مسعود فیض‌بخش رئیس دانشکده پرستاری و مامایی واحد اصفهان در این بازدید گفت: رشته پرستاری و مامایی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین رشته‌های این دانشگاه است که از ابتدای تاسیس با آینده‌نگری و پیش‌بینی افقی روشن راه‌اندازی شده و با قوت و قدرت به کار خود ادامه داده واکنون نیز جزء دانشکده‌های برتر در سطح استان و حتی کشور است که در راستای تربیت نیروی متخصص کشور در حوزه علوم پزشکی فعالیت دارد.

وی افزود: از ابتدای کار دانشکده، نگاه تمامی مدیران در دانشگاه و دانشکده نگاه کیفی در آموزش و تربیت نیروی کارآزموده بوده؛ زیرا حساسیت بالای رشته پرستاری و مامایی و اتاق عمل و ارتباط آن با سلامت آحاد جامعه در نظر گرفته شده؛ بنابراین نگاه پرورش انسان متخصص متعهد برای مراکز پزشکی و بهداشتی بر سایر دیدگاه‌ها و مقاصد ارجح بوده است.

محمود فخری یکی از اعضای تیم بازدید کننده نیز بیان کرد: هدف از اینگونه بازدید‌ها ارزیابی با هدف یک ارزشیابی است و اتفاق مهم و مفیدی که در این میان صورت می‌گیرد، به اشتراک گذاشتن و استفاده از تجربیات دو طرف است تا بدین صورت زیرساخت‌ها برای اتفاقات اثربخش و مبارک فراهم شده و پیشنهادات تبدیل به عمل شود.

نسرین گله‌داری از اعضای بورد کشوری تکنولوژی اتاق عمل هم گفت: خرسندیم که برای ارزیابی در دانشگاهی حضور یافته‌ایم که در رده دانشگاه‌های سطح اول کشور است و امید که با توسعه امکانات و توانمندی‌ها بتواند در حد انتظار ظاهر شده و همچنان که تا کنون با قوت و قدرت پیش آمده، از این به بعد نیز جزء دانشگاه‌های پیشرو بوده و در تربیت نیروی متخصص یکی از بازو‌های توانمند و یاریگر وزارت بهداشت باشد.

در این بازدید، اعضای بورد اتاق عمل وزارت بهداشت، از تجهیزات اتاق عمل، ظرفیت‌ها و امکانات مرکز توسعه آموزش، مرکز تحقیقات سلامت جامعه، کتابخانه تخصصی دانشکده، اداره آموزش، سایت دانشکده و آزمایشگاه مهارت‌های بالینی دانشکده نیز دیدن کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر