صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا؛

قائم مقام استقلال خوزستان: از رفتن ویسی به سپاهان ناراحت نیستیم/ اجازه نمی‌دهیم در آسیا زنگ تفریح شویم

علی پورکیانی گفت: ظرف یک هفته آینده سرمربی تیم انتخاب می‌شود و با انتخاب سرمربی جدید تکلیف بازیکنان هم مشخص می‌شود.
کد خبر : 87892

علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جدایی عبدالله ویسی از استقلال خوزستان گفت: «قرارداد ویسی با باشگاه استقلال خوزستان تمام شد و او حق داشت برای آینده خودش تصمیم‌گیری کند. ویسی برادر عزیز و افتخار ما است و اصلا از رفتنش به سپاهان ناراحت نیستیم و امیدواریم هر جا که هست موفق باشد.»


وی در مورد جدایی چند بازیکن استقلال خوزستان از این تیم افزود: «در حال حاضر فقط ده‌خسوس از جمع ما جدا شد. این بازیکن هم قراردادش یکساله بود و برای فصل بعد قراردادی با استقلال خوزستان نداشت. چند بازیکن دیگر تیم هم قراردادشان به پایان رسید و در روزهای آینده تکلیفشان مشخص می‌شود که رفتنی هستند یا فصل بعد هم در استقلال خوزستان می‌مانند.»


پورکیانی در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال خوزستان بیان کرد: «ما هنوز هیچ مذاکره ای با هیچ مربی برای فصل بعد انجام نداده‌ایم و هر مربی که می‌گوید با استقلال خوزستان مذاکره کرد، برای خودش بازارگرمی می کند اما ظرف یک هفته آینده سرمربی تیم انتخاب می‌شود و با انتخاب سرمربی جدید تکلیف بازیکنان هم مشخص می‌شود.»


قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با سیاست‌های این باشگاه برای حضور قدرتمند در فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: «سیاست‌های باشگاه استقلال خوزستان مشخص شده است و همانطور که امسال با یک تیم کم‌هزینه بهترین نتیجه را گرفتیم در فصل بعد هم به دنبال بستن یک تیم قدرتمند و منسجم هستیم. همه چیز در فوتبال به پول ختم نمی‌شود وهر جا که پول باشد موفقیت وجود ندارد. قطعا در جام باشگاه‌های آسیا هم هدف‌هایی داریم و اجازه نمی‌دهیم که زنگ تفریح تیم‌های دیگر باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر