صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رویداد «ریحان شهر» در پایتخت آغاز شد

سومین رویداد ریحان‌شهر در مناطق ۲۲ گانه با محوریت ۳۵۳ محله شهر تهران آغاز شد.
کد خبر : 878890

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: رویداد «ریحان شهر» برای سومین سال متوالی در مناطق ۲۲ گانه تهران و با محوریت همه محله‌های شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده است.

اردبیلی افزود: این رویداد درصدد است با همراهی و همیاری کنشگران اجتماعی و فعالان انجمن‌ها، اندیشکده‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، گروه‌های جهادی و محلی در محلات برای کشف، مسئله یابی و ارائه راهکار‌های خلاقانه با مشارکت شهروندان اقدامات لازم را انجام دهد.

دستیار ویژه شهردار تهران در امور زنان و خانواده با تأکید بر این موضوع که این فعالیت‌ها مبتنی بر رویکرد‌های اجتماع‌محور و اولویت‌های محلی با محوریت زنان و خانواده است، افزود: در سومین رویداد، تلاش داریم که ضمن شناسایی کنشگران و فعالان حوزه زنان و خانواده و همچنین افزایش کنشگری اجتماعی و حس تعلق محله‌ای ساکنان، زمینه‌های بهبود وضع زنان و خانواده‌ها را در محله‌ها بیش از پیش مهیا کنیم.

مریم اردبیلی افزود: پس از ایده پردازی و مسئله شناسی در حوزه زنان و خانواده در محله‌ها، کارگاه‌های طرح نامه‌نویسی «ریحان شهر» در چارچوب محور‌های این رویداد برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: همچنین مقررشده تا پیشنهاد‌های دریافتی پس از ثبت در سامانه مدیریت پژوهش صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، وارد مرحله غربالگری شود و سپس در مرحله داوری با حضور متخصصان و مجربان حوزه‌های اجتماعی، طرح‌های منتخب با حمایت دبیرخانه این رویداد، وارد مرحله عملیاتی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر