تخصص اصلی ما فروش است / نیت و اولویت هومیآنا کمک و خدمت به کسب و کارهاست
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآور رسانه آنا (هومیانا)، با استقرار کسب و کارها و گروه های خلاق و نوآور در هومیانا، به سراغ مدیران این گروه ها و کسب و کارها رفتیم تا با حوزه فعالیت و عملکرد آن ها بیشتر آشنا شویم. از این جهت با حمیدرضا پورسیامک مدیر اجرایی کسب و کار «مستر کمپین» مستقر در هومیانا به گفت و گو پرداختیم:مشروح گفت و گو به این شرح است:
کمی از خود و گروه بگویید و این که چه مدت است مشغول به فعالیت هستید؟
حمیدرضا پورسیامک هستم از طرف مجموعه «مستر کمپین» و سه سال و نیم است که در فضای شبکههای اجتماعی و اینستاگرام و تلگرام در حال فعالیت هستیم. ما به کسب و کارهایی که در پی درآمدزایی هستند کمک می کنیم تا سریع تر و آسان تر به مقصد برسند. در این بازه سه ساله سابقه همکاری با بسیاری از افراد شاخص مارکت را داشتیم. همچنین عزیزانی که در بستر اینستاگرام با آموزشهای خودشان فعالیت میکنند که به لطف خداوند با آنها همکاریهای بسیار بلند مدتی داشتیم. به صورت عرفی با اغلب کسب و کارهای بزرگ اینستاگرام آشنا و همکار هستیم و سابقه فعالیت در بزرگترین پیجهای اینستاگرام فارسی رو داریم ، از بابت تلگرام هم حدوداً بزرگترینهای حیطههای آموزشی در کانالهای تلگرامی پروژههای تیم ما بوده و هست.
بیشتر در چه حوزه هایی متمرکز هستید؟
حوزه اصلی ما، تعیین استراتژی تبلیغاتی و محتوایی برای صفحات در فضای مجازی است ولی تخصص اصلی ما که بابت آن خدمات ارائه می دهیم بحث فروش است و به مخاطب می گویم چه پستی بگذارد، چه محتوایی با چه سبکی تولید نماید و چه محصولی و به چه قیمتی طراحی کند. در واقع ساختار فروش محل بحث ماست و آن نهایی سازی اولویت فروش است. در اموری که مشتریان از ما خدمات تبلیغات بخواهند، به خاطر ارتباطاتی که داریم، می توانیم این بستر را نیز به صورت مشاوره، نه به صورت تخصصی فراهم کنیم.
تیم شما چند نفر است؟
تیم حضوری ما سه نفر و متشکل از مدیر اجرایی، تدوینگر و مسئول امور برنامه است. مابقی افراد تهران نیستند و به صورت مجازی یازده نفر از کل کشور با ما همکاری می کنند. افرادی را در تهران و مشهد و اردبیل اصفهان داریم که شامل سه برنامه نویس، دو تدوینگر و دو مسئول امور برنامه و دو نفر مسئول استراتژی است.
چه خدمات و محصولاتی را کسب و کار خود ارائه میدهید؟
ما به صورت کلی سه محصول داریم: جلسه مشاوره خصوصی، کارگاه خصوصی و خدمات صفر تا صد خصوصی. ما دوره و کارگاه به صورت عمومی نداریم و مجموعه ما کلا با دوره مخالف است اما یک سری کارگاهها داریم که کلاس آنلاین آموزشی است و تعداد اندکی ثبت نامی داریم و تاکنون چند سری دورههای آنلاین برگزار شده و رضایت عالی بوده است. اگر بخواهیم درصد بندی کنم، از صد درصد نقشه درآمد زایی ما، هشتاد درصد مختص خدمات بوده و بیست درصد اختصاص به برنامههایی برای ساختار دوره و کلاس دارد که آنها ارائه میدهیم.
چشم اندازه آینده گروه شما چیست؟
ما حدود ۳.۵ سال پشت پرده فعالیت کردیم و افرادی که باید ما را می شناختند افراد تاثیر گذار این مارکت ما را می شناسند. ولی بحث ما این است که مخاطب عمومی ما را نمی شناسند و آن هم به دلیل سیاست بازاریابی ارجاعی و دهان به دهان و عنکبوتی ماست. چشم انداز ما این است که در بستر شبکههای اجتماعی و تلگرام فعالیت پررنگ تری داشته باشیم. مثلا ذهنیت ما این است که تا انتهای سال ۱۴۰۳ صفحه ما در اینستاگرام به حدود صد هزار نفر دنبال کننده برسد که البته الان هنوز اقدامی نکردیم چون در حال حاضر به خدمات مشغول هستیم.
هومیانا را چطور ارزیابی می کنید ؟
به نظر من هومیانا خیلی بستر خوبی است و سکوت مناسبی دارد. هر کسی به کار خود مشغول است.تفاوت هومیانا با دیگر اماکن مشابه که مورد بررسی و مشاهده قرار گرفتهاند این است که هومیانا محیطی امن و مستقل برای فعالیت گروهها به دور از دخالت یا مزاحمت است که وجه تمایز و مزیت آن نسبت به سایر فضاهای مشابه است. هم چنین مدیران هومیانا نسبت به مجموعه ها و خانه های خلاق دیگر بسیار متفاوتاند و نیت آن ها کمک کردن و اولویت آنها خدمت به کسب وکارهاست است در صورتی که سایر مجموعه های این چنینی که آنها را بررسی کردیم، به دنبال کسب سود و ارزش افزوده از شما هستند. از موارد دیگر می توان به فضای بسیار مناسبی که در هومیانا فراهم شده است اشاره کرد.
انتهای پیام/